2014年2月2日星期日

“結婚”並非是“必然”

有時……
我聽到D“中國內地”親戚……
佢地D觀念……
又“保守”……
更加“不理个人狀況”如何……
妖!
“生兒育女”……
“組織家庭”……
並非是人生“必經階段”……
更加亦毋須……
“不結婚就要被拉去槍斃”……
“你唔拍拖唔結婚就是犯法”……
講真……
唔明……
依家在“中國內地”仍存在著“婚姻仍由長輩話事”階段……
仲有……
好似……
我早前返“中國內地”……
我雖然有“拍拖和結婚”之衝動……
但我本身並不著急……
但当“中國內地”D親戚……
先後两次在某場合“飯局”中……
介紹两个女仔俾我認識……
但我始終看不上眼……
我就此“拒絕咗”
因我是有原則……
一、長相必須要好…起碼要漂亮…唔要太醜……
二、舉止要端莊……
三、必須要有学識……
三種要求並不过份……
但是……
在“中國內地”……某D親戚……
佢地D觀念唔係咁……
因為……
我揀選“拍拖对象”……
是由我“作主”……
但是……
“中國內地”D親戚思想和“香港人”有很大之不同……
原來……
“中國內地”D人……是兴“早婚”……
連“拍拖”都好似要玩埋“速食文化”咁……
玩“即慶”……玩“閃婚”……
甚至……
“中國內地”D女人成25岁都仲未嫁得出……
就叫做“老姑婆”?
我真係第一次聽……
大佬呀!
“拍拖”唔係“速食”…………
“結婚”唔係“街市買菜”……
男女双方……
必須……
一、有眼緣
二、情投意合
三、可以相處得來
四、溝通無障礙
五、性格及情趣要互相配合
咁先掂……
但係“中國內地”D親戚就当咗自己係“街市賣菜婆”咁
对住我“硬銷”……
痴線……
你估賣緊貨咩?
我对呢两件“侏羅紀”……
無緣份……無兴趣……唔想同“侏羅紀”有任何眼神交流及接觸……
呢D是我个人選擇……
仲有……
“拍拖”“結婚”並非是必然……
要睇你是否有能力及金錢上可以承擔責任……
而唔係你要“迎合当地文化習俗”
你估“中國內地”D親戚咁鬼有錢咩?
而且生活又無憂無慮……
話結婚就結婚……
你月入不过一万港元……
連一日三餐之解決都成問題……
生活成本高漲……
連自己都搞唔掂……
点樣学人拍拖……
学人“組織家庭”呢?
而且……
“中國內地”D親戚夾硬俾件
“又醜又窮嘅侏羅紀”……
佢对我“硬銷”之餘……
仲要“強迫我接受呢D侏羅紀”?
真係呕血……
我習慣“自由戀愛”
不要“計劃戀愛”
自己“終身大事”毋須受人操控
我真係受唔落……
仲要噴飯……
無計……

沒有留言:

發佈留言