2014年1月15日星期三

結婚有時都要講求“經濟效益”

講真……
我唔係要鄙視“結婚”……
更加唔係去鄙視“拍拖”
我至今無拖拍……
感覺好痛苦……
有時……
諗深一層……
拍拖結婚……?
都要講求“經濟效益”……
何解?
你知啦!
你要結識一个異性……
係男係女都好……
每个男男女女……
都是存在著一種價值……
亦会有“回報”及“利潤”……
比如……
你識咗條女……
你可能在体能差……
數理能力差……
而且……
人际关係及处理能力差……
但係……
條女原來是“大花筒”
又無品……
又無智慧……
又無財務管理能力……
咁就死啦……
條女幫唔到你不特止……
反而……
你仲要用錢去滿足條女各種需要……
你仲要幫埋條女……
度埋橋……
幫埋女方家人……
去解決生活種種難題……
咁……
條女反过來成為“負累”……
結果呢?
一个毫無價值……
只用作消費模式嘅女人……
換來的……
就是不斷咁……
又長年累月消耗緊男人之精力及腦力……
最後又令這男人……?
為咗條女……
失眠……
失青春……
失智……
失財……
仲要連勞力和腦力都用盡埋……
你話啦!
做男人……
拍拖結婚唔係咁簡單……
故此……
做男人……
一、先檢視自己是否有足夠經濟能力……?
二、自己是否可以应付生活各種難題……?
三、自己是否在个人理財上有很好之安排……?
OK……
之後……
你就要諗吓……
你在某些方面是有所欠缺呢?
当然……
你心目中是否希望个女人……
可以成為你嘅“事業規劃師”……
以及可以改造你的一切嘅“人生及形象顧問”呢?
但百分之百男人……
都希望迎娶呢類女人做老婆……
好似……
你在财技上及人际关係太差……
撞啱……
遇著本身財技高超及人际关係太好嘅女人……
亦有助你“致富”……
及“广交結友”及“拓展人脈”
但你在学術知識上比較平平……
又咁啱遇著一个具備百科全书式嘅女人……
亦有助你充實各種知識水平……
亦有助你拓寬国际視野……
我講咁多……
莫非我希望將來結識異性……
唔係只尋求“愛”或者“性”……
而係……
你做男人可以將自己之長处及累積人生經驗知識去改造自己伴侶……
而你做男人亦希望自己條女可以用自己人生經驗知識去改造自己及令自己昇華至更高層次……
起碼可以將我改造成“社會名流”就最好……
好似……
自己都希望可以改善居住環境……
而條女又有米又有財技……
亦希望付出小小為大家改善生活及居住環境……
我就可以安心……
呢D就係……
“互補互利、共創雙贏”
這就是我的宗旨……

沒有留言:

發佈留言