2017年6月4日星期日

荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口處隔一條馬路,在香港地區好易找到)夜更掛名PA老朱非常之搞笑,晚晚在長X街大堂閣樓管理處做大爺,連頂一陣長X街大堂崗位也牙痛咁聲,抵佢肥仔

話說,在2015年12月24日早上七時左右,當時,咁啱"荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口處隔一條馬路,在香港地區好易找到)夜更掛名PA老朱落嚟"長X街大堂"崗位拿報紙(因為老朱份人好Q爛賭,所以業主公司保安員興叔在外面食完早餐又買報紙回來,通常會在"長X街大堂"崗位擺低份馬經波經俾呀老朱),事情就係咁樣,就在此時,業主公司花王偉哥回來"荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口處隔一條馬路,在香港地區好易找到)之後,要從"長X街大堂"乘升降機上12/F天台打理個老闆花園,OK,我當時在"長X街大堂"崗位當值,因有D問題想請教個花王偉哥,於是乎,我就同老朱講:麻煩你,幫忙一吓,頂一頂"長X街大堂"崗位一陣間,好快回來(因為老朱反正仲未走,老朱在"長X街大堂"崗位頂我一陣間也不算過份),當時老朱並無出聲,好吧,我便同業主公司花王偉哥從"長X街大堂"乘升降機上去12/F天台,我在12/F天台同業主公司花王偉哥詢問一吓老闆房對出之日本花園嘅石崗,因石崗上之木竹久唔久無水出之類問題,之後,業主公司花王偉哥答應我,話會替我處理番呢個問題,OK,咁算,我便返回"長X街大堂"崗位,之後,呀老朱就返回"長X街大堂"閣樓管理處繼續做佢嘅大爺,OK,怎料(我後期先知),原來呀老朱真係好Q陰毒,竟然趁我同花王偉哥上咗去12/F天台期間,老朱一見到早更掛名APO雄哥,就係度篤我背脊,話Q我在"長X街大堂"崗位走Q咗去……大佬,呀老朱真係有點兒老人痴呆,講真,呀老朱又係夜更PA,反正佢未走,佢又在閣樓管理處當值緊,我同老朱講,暫時頂一吓"長X街大堂"崗位也不算過份吖,之後,我第二日我見到業主公司花王偉哥,我再詢問佢一D問題,花王偉哥便立即封口,並說什麼:你最好以後見到早更掛名APO雄哥先問……我頓時感到一頭霧水,吓?我依家唔係坐牢呀……我同誰人說話,早更掛名APO雄哥憑什麼管我呢?我一早話,老朱份人真古惑,果然食過夜粥,又用借刀殺人呢一招,老朱為咗唔想在"長X街大堂"崗位當值,怕見到D業主公司老闆,又怕背黑鍋,於是乎,老朱又揾早更掛名APO雄哥過橋,借雄哥把口,去食Q住我,咁老朱又可以長期在閣樓管理處去做佢大爺,要我長期硬食"長X街大堂"呢舊豬頭骨,連我問誰人也無自由,早更掛名APO雄哥真係專制,仲惡過共產黨,呢一刻,頂!晚晚我除咗巡邏之外,仲要在"長X街大堂"崗位硬食,食足九小時,連休息時間都無,反而,夜更掛名PA老朱及夜更掛名APO老許晚晚巡邏完之後就在"長X街大堂"閣樓管理處😪😪😪,仲爽過做皇帝,
我真係當時想打柒老朱,我為咗保住份工,我便克制住自己,不讓自己怒火爆發出嚟,老朱真搞笑,竟然連呢D微不足道又芝蔴綠豆咁Q小事,走去串埋早更掛名APO雄哥一齊玩尻我……又整Q我,使唔使呀……家陣我殺咗老朱全家咩?乜鬼咁大仇口呀……佢真係好Q白痴,我走咗,公司會加老朱人工💴💴💴咩?公司即時升Q老朱職咩?事實乜Q都唔係,我走咗,老朱仲係原地踏步,搞乜春啫?佢真係無聊,玩尻我D小角色有春用咩?出去搞尻D大哥仲好玩呀……佢又唔去?係度欺善怕惡,叫老朱食屎💩💩💩啦……不過,好在我現已脫離苦海,離開咗呢個鬼地方,所以,奉勸D人,老朱及老許呢两位人兄的確係有D心理變態,更加仲有D虐待狂,老朱及老許晚晚在閣樓管理處😪😪😪,佢地不止向你指手劃腳,仲要當你係賓賓咁(真係豬狗也不如),舞來舞去,當你識玩分身咁,一個人要頂晒三家,做Q到你死,連休息一下也無時間,真係隨時俾佢地搞到有嚴重抑鬱,所以,唔怪之得,老朱及老許咁肥仔啦,晚晚在閣樓管理處😪😪😪,瞓到肚腩大到差點要爆出嚟咁,行都行唔到,好嘢👍👍👍

沒有留言:

發佈留言