2017年6月6日星期二

我去"香港中區某中資銀行總部(花園道三尖八角大廈)見工,又再次中伏

不知何解?呢排見工,成Q日俾D老闆玩尻我,話說在六月一日早上,我前往"香港中區某中資銀行總部(花園道三尖八角大廈)見工,儘管我應徵那份就是微不足道之"物業助理"職位,但呢間"新乜物業管理有限公司"向D招聘網站刊登招聘廣告,果然又出術,我中咗伏又唔Q知,原來"新乜物業管理有限公司"請乜Q"物業助理"就專揾D乜乜"李嘉欣呀",或者"周慧敏呀"般樣靚身材正之美女👧👧👩👩👩入去"香港中區某中資銀行總部(花園道三尖八角大廈)撐吓個場,一來又俾個老闆及主管有番D視覺享受,俾佢索吓油都好吖,幻想吓都好吖,起碼晚晚唔使返屋企🏚🏚🏚對住隻"河東獅吼"咁Q難頂,老實說,我朝早在"香港中區某中資銀行總部(花園道三尖八角大廈)乘升降機直上43/F B室"新乜物業管理有限公司"見工就已心知不妙,因為,負責接待我嘅公司職員劉小姐一見我呢條已踏入中年又樣衰衰咁呢件麻甩佬,頓時已經唔開胃,OK,咁都算,我又照舊去填寫職位申請表,又要提供D工作證明及學歷證明又俾劉小姐拿去影印,OK,之後,仲搞笑,見我那位自稱公司保安負責人蘇先生,明知見我係男人,仲係樣衰衰之麻甩佬已經唔係咁開胃,就應該叫我走啦,怎料,佢又問我讀書讀乜學校🏫🏫🏫?頂,大佬呀……我讀乜學校🏫🏫🏫關你差事咩?另外,又說什麼我在之前公司有乜鬼難忘趣事?頂……我真係想屌尻佢,大佬,又係打份工,枯燥無味,如果飛有父幹?老早走出來自己搞公司去做生意,樓🏚🏚🏚都買到幾層啦……我使鬼受你氣?當我傻架……不過,我係斯文人,不會同呢D濕尻主管一般見識嘅,我於是乎又向佢講乜Q"荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口處隔一條馬路,在香港地區好易找到)"本身又殘又舊,而且又日久失修,加上我個舊僱主又所託非人,夜更掛名APO老許及夜更掛名PA老朱又常擺老闆款,又爛賭,成日揾Q我笨柒,著數又無我份,老朱及老許又只顧在"長X街大堂閣樓管理處"揾周公聊天😪😪😪,一有乜Q打風落雨,D乜鬼"荔X角大堂1/F後挮及平台,後梯12/F出花園之天台位置,個天花又漏水,總之度度不是爆喉,就係四圍漏水,真係煩死,只有我一個人拿著沙包及布碎去"荔X角G/F大堂及後梯1/F平台"封Q住D空隙……又要樹立告示牌,但老朱及老許只顧在"長X街大堂閣樓管理處😪😪😪,話Q之你……乜Q唔做,不過,我只係同蘇生講番之前"荔枝角"個盤有乜問題,而我點處理啫……況且,蘇生又同老朱及老許又唔熟,識佢地老鼠咩……我同蘇生講,等於同個肺講嘢囉……我當然封口啦,但最後蘇生又唔考慮我,真係白行一趟……老實說,"新乜物業管理有限公司",如果要揾全女班,好似做CLUB咁,好心呀劉小姐打電話俾我就唔好叫我去啦,我真係死蠢,俾蘇生玩尻我都唔Q知……好在我有份工做,如果唔係?俾蘇生玩死……😂😂😂

沒有留言:

發佈留言