2017年6月22日星期四

依家D主管真係有D心理變態





好似我在"香港九龍佐敦覺士道嘉乜花園"做嘢嘅時候,我在泳池當值期間,我一般定時用對講機報俾阿夜更APO老李(已離開)知,但老李卻借咗聾耳陳隻耳,我CALL咗佢報平安,仲叫咗两次,又好大聲,老李竟然話聽唔到…又屈尻我話Q我無用對講機CALL佢,…仲同我吵大鑊,佢真係痴痴地,老李自己唔應機就屌尻人,佢真係有病,仲要潑婦罵街?好心佢有病就睇醫生啦……有時我覺得做保安呢行,D主管真係有D心理變態,人地下屬同佢講乜嘢,佢做主管又嫌煩,又唔聽吓下屬講乜尻,過後又屌尻個下屬,話做乜唔話俾佢聽,有時,上級經理下達咗工作指示,D主管可能又有間歇性失憶,又唔同下屬講,過後又屌尻個下屬,另外,又有D新同事入嚟公司做,個主管又無去細心教導下屬點做點做,又無將D業主之要求講俾個下屬知,真係唔明個主管點諗……自己做主管,見到下屬CALL佢又whatsapp俾佢,自己唔睇人地下屬D訊息,就話人地下屬唔同佢講,大佬,下屬也是人,不是畜牲,也不是監犯,係應該作雙向互動溝通,而是,做主管多些放下身段,親自落場同下屬進行溝通了解,才能化解彼此之間分歧,我發覺,依家D主管真係有D心理變態,唔體諒下屬苦況之餘,又講尻下屬是非,又肆意踩底下屬,又唔尊重下屬D人格,稍有不如意,又有理無理狂插狂屌下屬,或許,D主管成日無料扮四條,故不斷地在下屬面前成日雞蛋裡挑骨頭,整走D有能力下屬,才能保住個主管位,D主管有時真係好鬼神經質,D下屬講乜寫乜又話人謀反,又唔去親自了解乜事,又當個下屬係殺父仇人咁,想斬開下屬十碌八碌咁滯,有時自己好多唔知嘅地方,又斷尻估,係又屌唔係又屌,最後殺錯良民,難怪保安呢行流動性咁大啦……😂😂😂

沒有留言:

發佈留言