2017年6月13日星期二

"荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口隔一條馬路,在香港地區好易找到)夜更掛名APO老許真係搞笑,做乜尻吓吓要等夜更掛名PA老朱發落……真係無能

我想講一件事,是在2012年3月9日左右,我因早上有D感冒,仲要係暈陀陀個隻,我當然到屋企附近之診所🏥🏥🏥看完醫生,醫生批咗两天病假之後,我便立刻致電俾"荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口隔一條馬路,在香港地區好易找到)SPO老李,但老李當時說:老胡,因星期六有同事放例假,有D麻煩……但老李只說:星期五(3月9日)可以放,但老李並無決定連星期六也俾埋我放,於是,我在3月10日(星期六)當晚,我拖著病態之身軀,一臉倦容咁,又暈陀陀咁返到"荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口隔一條馬路,在香港地區好易找到)呢個盤,這一刻,我見到個景象真係搞笑……原來"荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口隔一條馬路,在香港地區好易找到)SPO老李早已安排咗原本是晚休假之夜更掛名PA老朱回來大廈當值,老李並吩咐老朱改在星期一放番,大佬,呀老李,早響吖,玩嘢咩……返到嚟,又話老李已安排咗老朱同我對調,累我白行一趟,煩死,OK,咁都算,但是,夜更掛名APO老許做D嘢真係好Q搞笑,話說當晚老許一見到我(我D感冒仲未好番,又暈陀陀咁)返嚟,連關心我一句也沒有,但老許竟然唔敢得罪老朱,但佢又猶疑不決咁,仲想妄顧我D感冒仲未好番之下,打算叫我立即換上公司制服,落去"長X街大堂"去頂夜更掛名PA老朱,叫老朱返歸,擺明明益呀老朱,之後,當時有位中更掛名SPA錦強說:老李已批咗老胡是晚(3月10日)放病假喎,但老許當時無理會,老許身為夜更掛名APO,公然走去"長X街大堂"請示吓呀夜更掛名PA老朱,要呀老朱親自去做決定,是否要我留下當值或照放病假,於是,老朱說:睇吓呀老胡吖,死吓死吓咁,返屋企唞吓啦",但說來可笑,老許身為夜更掛名APO,突然之間,換來一百八十度轉變,佢見呀老朱咁講,夜更掛名APO老許立刻遵循夜更掛名PA老朱之意思,叫我返屋企休息……哈哈哈,從以上可以看到,呢位夜更掛名APO老許果然是一名廢物,連我是否在3月10日放埋病假,佢唔敢去揸主意,怕得罪呀夜更掛名PA老朱,吓吓要呀老朱親自開聲去做決定,連我入醫院🏥🏥🏥做手術,我隻腳有腳痛而要向大廈管理處告病假,老許身為夜更掛名APO,無及時致電俾我了解一吓病情不特止,仲要吓吓要等待夜更掛名PA老朱落command,佢才一直唔敢打電話☎☎☎問我情況,原來,老朱仍未發落,老許身為夜更掛名APO不敢發旨,下手令,所以,佢唔敢揸主意去做決定,對我不聞不問,佢事後,我返嚟大廈,老許仲惡人先告狀,反罵番我,做乜同業主公司保安員興叔講,大佬,係興叔在我醫院🏥🏥🏥住院及之後出院時,親自微信俾我,問我病況,相反地,老許身為夜更掛名APO,對我之病況一D關心也沒有,佢寧願關心D馬仔🐎🐎🐎何時在那場賽馬跑出贏大錢💰💰💰仲多過重視我關心我,老許身為夜更掛名PA,仲反罵番我:你病到啞Q咗呀,我唔知你在醫院🏥🏥🏥是否可以打電話之類廢話,企圖卸責,大佬,聽講啞咗那位係老許自己呀,呀夜更掛名PA老朱無出聲,你老許身為夜更掛名APO,一句聲亦不敢出,你老許連隻狗🐕🐕🐕也不如吖,仲以為自己好醒,返屋企瞓覺啦,在醫院🏥🏥🏥,除咗我入去做手術,我在病房內是可以用手機📱📱📱上Wi-Fi及打電話☎☎☎,凡是手機📱📱📱,無人接聽,你係可以留言,你又可以微信俾我,大鄉里,你唔好賴乜賴物,你老許身為夜更掛名APO,我在醫院🏥🏥🏥住院做手術期間,又無微信俾我詢問我病況,又無親自到醫院🏥🏥🏥探望我,乜都無做,仲大聲夾惡……你估你係皇帝咩……當我係監犯咩……痴乜線……佢真係有病,反之,夜更掛名PA老朱在某一晚(大約在凌晨三時左右,佢老婆致電佢,話佢個女在家中突然肚痛入醫院🏥🏥🏥,老朱身為夜更掛名PA,忽然間龍婆上身咁,佢話早走就早走,夜更掛名APO老許一句聲唔Q出,成隻死狗🐕🐕🐕咁,只有遵命,反而,我隻腳痛到在大廈開唔到工,同公司攞四天病假,因呀夜更掛名PA老朱仍未落COMMAND,老許身為夜更掛名APO,就對我諸多推搪,又係度無理取鬧,所以,各位網友,入去"荔枝角呢個工廈盤(長沙灣警署正門入口隔一條馬路,在香港地區好易找到)度做,一定要三思,你預咗有鑊要你孭,仲要你硬食死貓,老朱揾你笨柒之餘,背後講你是非踩到你一文不值,老許及老朱就搶晒你D功勞,你有病要請病假仲難過登天,無老朱落COMMAND,你隻腳跛到行唔到,病到死吓死吓都要你返公司開工,無他的,因為老朱要上"長X街大堂閣樓管理處"去做大爺😪😪😪,最好要你一年三百六十五日唔好放假,日日返工,有乜死貓你食晒佢,做Q晒佢……所以,奉勸各位網友,呢個盤係豬頭骨,又垃圾,又亂七八糟,你有料寧願去第二度……😐😐😐

沒有留言:

發佈留言