2017年5月8日星期一

我在"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)工作時所遇到P靈異現象到了現在,自己也解釋唔到……

_話說我在"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)工作期間,遇見咗一單直到現在仍未解釋到之靈異現象,我記得在早陣子(成一两年之前),第一次,咁啱我放緊例假(通常我是在每逢星期一放例假)、當我在"九龍尖沙咀香港文化中心之香港太空館步行時,突然之間,離遠唔夠一米,就有一位貌似"印巴籍人士"走向我面前,用手指指住額頭眉心中,之後對我說什麼:Lucky man?佢仲同我握手(好在我無即時中降,真係還得神落),另有一單更怪雞,話說當我在"香港灣仔天星碼頭"步行之時,又係遇見到一位貌似"印巴籍人士"在我身旁行過,忽然之間見到我,佢又係指往額頭眉心中,又重複向我說了一句:Lucky man?但佢今次無同我握手,但两者發生時間真係好Q巧合,又係下午三時三十分至下午四時三十分左右,但又奇怪在,先後有两次"印巴籍人士"(查實是同一人)_走嚟,為何會自己用手指指住個額頭眉心中位置,只向我說了一句:Lucky man,究竟有何用意?最大問題,我本身又唔認識呢位"印巴籍人士",為何佢在街上,咁多人唔揀,硬要選中我,仲對住我說什麼:Lucky man,如果科學D解釋,可能佢飲醉酒,而自己在毫無意識到才說了這些言語來,但若果轉個角度,從靈異D解釋,可能有"神仙"或"鬼魂"早已附咗佢身,所以才失驚無神向我講呢D奇怪之言語來……真係直至現在也無法解釋呢D靈異現象,一係佢俾"神仙"借咗佢肉身去"祝福我",二係可能佢根本上不是人,而係鬼魂😱😱😱,向我提示吓(意指叫我盡快離開"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)呢個垃圾盤,否則會大禍臨頭),但我當時無法知悉佢個含意,結果自己又腳痛,出街又幾乎俾車撞瓜,才知道自己事態嚴重,但已經太遲,但奇怪在我於2013年11月中有一天在"九龍尖沙咀香港文化中心"行行吓,突然之間,自己斷咗片,再而於"九龍尖沙咀天星碼頭"又無緣無故摔了一跤,之後,那位"印巴籍人士"才出現在我面前,但當我於2016年6月離開咗"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)",之後再無見過呢位"印巴籍人士",直至現在也無法解釋……



沒有留言:

發佈留言