2017年5月5日星期五

師傅講得啱,有D同你有前世怨仇之鬼魂真係隨時令你死於非命

老實說,我記得有一次,仲在"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署、長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)工作期間,就是我之前已講過,話說我有一天在"香港九龍尖沙咀香港文化中心"行去"天星碼頭"(查實我當時急步咁走),突然之間,我頓時斷Q咗片,很清楚自己靈魂係飄咗出嚟,個身就不由自主咁沿住"天星碼頭"入面直上去碼頭候船位置,好在當我行到"天星碼頭"往"灣仔"方向之樓梯位置突然醒番(但又奇怪,當我不由自主咁行至"尖沙咀天星碼頭往灣仔之候船位置時,我很清楚自己個靈魂由頭頂入番個身度, 就有一種無形之力扯Q住我隻腳,可能真係有菩薩打救,不想我再向前行),仲要我要九十度直角起勁咁個身猛力撞向石屎地,才醒番,如果唔係,哼!有可能俾D鬼魂帶Q咗我去唔知邊度地方,分分鐘有可能在一D陌生地方死於非命,從此在這個世界消失也不出奇,真係大難不死,必有後福 ,之後,自己開始行好運,D衰氣慢慢地離我而去,以後自己就好世界,所以,呢個世界千奇百怪乜都有,老實說,"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署、長沙灣警署正門入口隔一條馬路、於香港地區好易找到)真係好鬼邪,在呢幢大廈做做吓做到俾D惡鬼搞,又或者可能因為公司制服部之前在"大角嘴",又近"九龍大酒店",可能我有一次去這兒換件公司制服,俾D鬼魂跟咗我,就是趁我在2013年於"法乜醫院"做完手術,自己陽氣底時才搞我……不過,雨過天晴,不再想
IM嘞……

沒有留言:

發佈留言