2017年5月3日星期三

職場上,唔止有老屎忽欺凌,更有D惡鬼欺凌

.
講真,“ 荔枝角呢個工廈盤(近“ 長沙灣警署”,在“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到”)”D靈異嘢真係一浪接一浪,話說,我有一次(應該在2014年及2015年,有單嘢至今仍未解釋得到之靈異現象),在“ 荔枝角呢個工廈盤(近“ 長沙灣警署,在長沙灣警署正門入口隔一條馬路,在香港地區好易找到”)”,在2014年中,於“ 長X街大堂”當值期間,大約在凌晨四時左右,於大廈G/F停車場之卸貨區位置上面天花,有一支光管💡💡💡突然之間好似跳掣咁,支光管💡💡💡熄咗都唔緊要,仲要著埋火🔥🔥🔥,引致其他光管💡💡💡連橫熄滅,有火屎🔥🔥🔥更掉落地下繼續燃燒,另外還有一單,就是發生在2015年中旬左右,又係在凌晨四時左右,今次又在“ 荔X角大堂入面G/F後梯”發生,又係對上天花位置有一支光管💡💡💡無緣無故咁燒咗又熄咗,最離奇又係同樣支光管💡💡💡又冒煙又著火🔥🔥🔥,又係好似跳掣咁,一路打上“ 由荔X角大堂後梯G/F至12/F”其中有一支靠牆之光管💡💡💡無緣無故咁熄咗,如果從科學上解釋,D人一定話,肯定是短路引致,但有無人可以解釋到,為何两單嘢,發生時間同樣在凌晨四時左右?仲要咁啱在我於“ 長X街大堂”當值時發生?另外,為何支光管💡💡💡會無緣無故咁著火🔥🔥🔥又連續幾支光管💡💡💡熄埋?(但夜更掛名APO老許,佢好似當我殺父仇人咁,大佬,佢行過見到,立刻返管理處落O.B簿及交更時通知工程部技工到場處理就行,但夜更掛名APO老許真係痴乜咗線,我在“ 長X街大堂”當值,鬼知“ 茘X角大堂後梯G/F及卸貨區爆咗支光管💡💡💡咩!佢好似當我仇人走埋去“ 長X街大堂”個位成隻癲狗係度屌尻我,痴乜線,我完全又唔知情,我又唔係巡邏,我一直在“ 長X街大堂”當值,我鬼知咩!佢見到就落O.B簿囉……恰尻我把屁咩……佢唔順超就打柒我囉……”),心想,這不是純粹跳掣咁簡單,好可能寄居在“ 荔枝角呢個工廈盤(近“ 長沙灣警署,於長沙灣警署正門入口隔一條馬路,在香港地區好易找到”)”D鬼魂😱😱😱因一時貪玩,又或者可能我同某D鬼魂😱😱😱有D衝撞咗(因為我曾經在“ 長X街大堂直上9/F之空置單位”,一時貪方便,係D荒廢廁所如廁,可能因而得罪咗在這兒寄居之鬼魂😱😱😱),所以,D鬼魂😱😱😱就趁我負能量增多及陽氣弱嘅時候,就刻意在大廈G/F停車場之卸貨區及“ 荔X角大堂後梯G/F”上天花先後两次搞到支光管💡💡💡又著火🔥🔥🔥又燒埋,第一單,我死蠢,又唔醒目,D鬼魂😱😱😱小試牛刀,搞你一劑又唔知咩事……好嘞,第二單,D鬼魂😱😱😱見我仲傻吓傻吓又唔識做,又唔走,於是D鬼魂😱😱😱又再次搞你一鑊,今次我醒目,立刻同好兄弟king哥搭路轉盤,但由於我一早攞咗四天長假,要在2015年12月尾,赴“ 中國內地”參加某親友之婚宴才離開,但是,D鬼魂😱😱😱卻咬住我唔放,之後在2016年1月尾,我於晚上十時左右乘小巴🚌🚌🚌抵達“ 香港九龍觀塘裕民坊總站”時,當我一落車,自己隻腳感覺有無形之手用力扯一扯我,我好似突然之間自己感覺似離魂又斷咗片咁,我頓時因失重心跌倒在地上,自己右胸位置仲與地面碰撞,之後自己又開始由右胸位置直至到膊頭位置持續係咁痛,一次又一次痛得越勁,我要在“ 乜悦”買咗支藥酒係咁搽,才可以令自己暫時治到咳,但我由於在搵工上,真係需要一段時間,之後,D鬼魂😱😱😱見我唔走,卻要搞我個人,搞到我左腳之關節位置出現劇痛,但我去“ 九龍法X醫院🏥🏥🏥”睇醫生,但醫生卻無法找出原因,最後,我終於忍受不了D鬼魂😱😱😱長期對我騷擾,我再咁下去,一定會無命,於是我便決定辭職,原來在職場上,唔止D老屎忽👴👴👴見你唔識做又唔埋堆就玩Q你又食住你,果然連D鬼魂😱😱😱,你有少少得罪咗鬼魂😱😱😱,D鬼魂😱😱😱一樣可以搞到你連份工都無埋又搞到你生不如死,係“ 荔枝角呢個工廈盤(近“ 長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,在香港地區好易找到”)”度做,簡直是受罪🤔🤔🤔

沒有留言:

發佈留言