2017年5月19日星期五

見工真係一肚火

依家D"香港僱主"真係痴乜咗線,大佬,如果呢D老闆心目中巳有人選,咁就無謂叫我上嚟D公司俾你地D主管當我傻仔咁玩尻我,玩完我就叫我返屋企等電話,係度浪費時間,好似我早排,打算入去D工程公司(叫"湯臣"),投身D技術行業,去做乜Q消防工程學徒,大佬,係佢地間公司講明,唔使任何經驗,只要你肯學,都可以做消防工程學徒呢個職位,於是,我便滿心歡喜就去呢間消防工程公司去見囉……起碼,學番一技之長仲好,但當我一上去"沙田石門"呢間公司去見,唔知呢位所謂師傅是否有心玩嘢,我照例填張職位申請表格,之後,佢一見到我,就叫我先介紹自己(痴線,係度講廢話),但之後,呢位師傅仲Q搞笑,乜咁叫我問問題,我於是好天真咁問咗有關D消防工程問題,佢都有問有答,我仲以為一定得,實入到職,但最後,佢竟然打發我走,又話唔知有無呢個職位,要同公司夾吓,叫我返去等電話☎☎☎,大佬,玩嘢咩!佢自己唔知有無呢個職位空缺,就唔好叫我上嚟見,我山長水遠,使咁多車費又咁有誠意嚟你地公司見工,佢一句話唔知公司是否有消防工程學徒呢個職位空缺,就打發我走,佢係唔係傻架,如果我係老闆,我見一個人就即時過知佢是否聘用,另外還有,仲有一件事仲勞尻氣,我早排前往"香港新界沙田香港體育學院"見工,之前有位體院職員鄭生係電話☎☎☎同我講,話乜Q一級設施事務口
旦要有四年經驗,叫我去申請二級設施事務員,OK,好吧,我便滿心歡喜於五月五日去沙田香港體育學院去見囉,OK,我在香港體育學院行政大樓照例填表格,之後就去見D濕尻部門主管,但我一入房,見到班茂利,第一句又係叫我介紹自己,痴線,講乜春呀!講埋晒D廢話,咁都算,之後仲搞笑,佢地之前問我一D大路問題,問乜?第一條就問乜鬼如果你巡視至場館,見到D人係度違規飲食🍳🍳🍳🍲🍲🍲,你會點做?我於是答話會先向佢作出勸諭,若果佢無視我勸諭,就會通知上級主管到場處理,OK,答得好得體,第二個問題,佢地叫我搬東西,OK,我又可以搬到,而且姿勢正確,但之後,佢地開始就處處刁難我,無端端問我,若果有位同事工作量超大,而你工作量超細,你點做?痴線,大佬,家陣我考主管咩!D員工工作量有幾多,係由主管分配,我只係見乜Q二級設施事務員,關我差事咩!又無端端問我如果你在場館做乜Q大型清潔衛生,你點安排?呢條問題仲痴線,大佬,我唔係見主管,我只係見二級設施事務員咋……我做老闆咩!使唔使咁問呀……點安排係由D主管去安排,我只係阿四,D主管叫我做乜就做乜……問嚟都多舊魚,之後仲PK,玩完我一輪,又叫我返去等電話?算點呀?大佬,二級設施事務員算是什麼?只係做D行行企企又擔擔抬抬D閒位而已,使唔使搞到咁複雜呀……另外,體院呀鄭生叫得我嚟見,當然覺得我OK先叫我嚟見,我嚟到見D大爺,面談只係形式,最後都會聘用你,大佬,如果佢地本身心目中已有人選,晨早就內定晒自己友做,咁就唔好揾我做陪跑,我時間是好寶貴,我同你地無仇無怨,玩Q我也無用,唔該!😡😡😡

沒有留言:

發佈留言