2017年5月21日星期日

去見香港電車真係一肚火

好似,依家我在港島搭電車🚎🚎🚎,久唔久D電車公司職員就在車廂內張貼招聘廣告,成日招聘電車車長,查實,有幾多成係真呢?話說,我早幾年前,我先後两次去香港西區屈地街電車總廠見乜Q電車車長,去到電車總廠例行填咗張職位申請表格,之後,D電車公司扮晒專業咁,俾份MC試卷你考,講真,佢俾D試題,真係白痴也識答,來來去去問D客戶服務呢D普通嘢,OK,之後,D電車公司職員又扮晒嘢咁叫我入另外一間房去見,又叫我俾張香港駕駛執照佢睇,我記得佢只係簡單問我D個人資料,最後又用種種藉口打發你走,我諗起真谷鬼氣,之後,我有位朋友叫阿偉,阿偉曾經又係去過香港西區屈地街電車總廠見過電車車長職位,恰巧,阿偉在電車總廠某間房等候見期間,坐在隔離有位人兄向佢爆料,原來,電車公司刻意在報章上刊登招聘廣告,公開招聘大量電車車長云云,其實,就算電車公司真係有空缺,電車公司有D經理主任晨早就介紹D自己友入嚟電車公司做,所以,我呢D唔知頭唔知露,又做咗老襯,做咗陪跑也唔知,唔怪之得啦,揸電車🚎🚎🚎唔同揸巴士🚌🚌🚌,根本上又簡單又易操作,只係跟路軌行走,只要你有心,D電車公司一定請你,即刻叫你去返培訓課,有乜可能我去屈地街電車總廠見两次,D電車公司職員又係敷衍吓你之後,就用D藉口打發你走啦……所以,我就知道電車公司擺出嚟D招聘廣告根本上是騙人,完全是掛羊頭賣狗肉,表面上又做公開招聘,製造D假象出嚟,但實際上又係一早內定晒自己友做,真係連電車公司請人也好似選香港特首咁Q樣,小圈子選任……黑箱作業,我呢D想投身電車🚎🚎🚎駕駛工作而無人事關係就俾電車公司拒諸於門外,但唔明仲有咁多傻仔去見,有D大惑不解😂😂😂

沒有留言:

發佈留言