2017年5月13日星期六

玩電腦真係要小心些

老實說,我懷疑呢個"勒索病毒",九成九背後係"美國CIA"一手策劃啦,目的就是癱瘓全球各國D金融系統,做瓜個市,交易活動受挫,令到D"共濟會猶太佬"可以大撈一筆💰💰💰,擺明是一個"天仙局",不過,呢D都唔關我事,因為我是一名窮鬼,身無分文,佢地勒索我也沒用,今次,佢地只針對D金融機構及跨國公司,我呢D電腦💻💻💻玩家,唔防範得咁多,因為,依家"美國"所有電腦公司(如:"微X"),基本上同"美國CIA"掛勾,真係神又係佢,鬼又係佢,係度賊喊捉賊,根本上所謂"駭客"又係來自"美國CIA",故你在部電腦💻💻💻點做防護,"美國CIA"一樣有方法,揾D"駭客"去破解你部電腦💻💻💻,主要就是"美國幾家大型電腦公司"做咗內鬼,暗中出賣咗電腦💻💻💻用家D利益,無計,鬼叫你用緊"美國D程式系統"咩……自求多福啦😂😂😂

沒有留言:

發佈留言