2017年5月11日星期四

在職場上,有D同事真係好鬼無聊,乜鬼玩一餐

好似我記得在"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署、長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"工作期間,曾經發生過非常滑稽之事,實情係咁,就是在"荔X角大堂"入面有格"大業主專用之廁所",而天花位置是裝有一部"分體式冷氣機",因為之前這部"分體式冷氣機"用得太久,打咗柴,又無法使用,於是,"大業主"委託"大廈管理處"安排承辦商在呢個廁所入面更換新嘅"分體式冷氣機",但問題就出在這兒,當中一定有人係部"分體式冷氣機"做咗手腳,好肯定,係"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署、長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"早更掛名SPA根哥(呢條友專門搞屎棍去陷害D同事)刻意在"荔X角大堂"入面之"大業主專用廁所"內係部新安装之"分體式冷氣機"拆走其中一塊專門調節風位之膠板,之後就故意收埋佢,過咗一段時間,早更掛名APO雄哥為咗要煮Q我米,於是乎,又同早更掛名SPA根哥夾計,再由早更掛名SPA根哥向中更掛名APO錦強放風,說什麼在"荔X角大堂"之"大業主專用廁所"入面部"分體式冷氣機"負責調節風位之膠板(其中一塊)唔見咗(哼!中更掛名APO錦強和早更掛名SPA根哥果然係度賊喊捉賊,大佬,通常呢D"分體式冷氣機"係成套上,又點會咁無厘頭會少咗一塊膠板,自己拆Q咗塊膠板就話無咗塊膠板?講都無人信粒),之後,夜更掛名APO老許仲Q搞笑,收到風,以為又有藉口係度整死我,就無端端係度對住我無理取鬧,好似審犯咁左問右問,痴乜線,佢真係有病,講真,早更班友盲Q咗咩,D承辦商在呢個廁所安裝"分體式冷氣機"時,無睇到咩?呢D嘢應該係由工程部技工去跟進啦,過後先係度放屁……擺明係度玩嘢囉,所以話,"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署、長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"成班友仔真係痴乜咗線,為咗要玩走我,早更掛名SPA根哥刻意在"荔X角大堂"之"大業主專用廁所"上嘅"分體式冷氣機"拆走其中一塊膠板,仲要夾埋中更掛名APO錦強和夜更掛名APO老許聯手屈Q我?仲要勞師動眾用盡全力去搞死我……使唔使呀?想我走就開句聲囉,何必用D卑鄙無恥手段(早更掛名SPA根哥拆走呢個廁所之"分體式冷氣機"上其中一塊膠板,仲要作故仔去屈Q我,只給人當笑料咁睇)去玩死我,D人真係好鬼無聊……為咗要整人,扭盡六壬搞屎搞尿,務求要將我呢D正直而又唔擦鞋之同事完全趕盡殺絕,呢D人渣,一定有報應😠😠😠

沒有留言:

發佈留言