2017年5月22日星期一

去見"中華書局"真係一肚火

我仲講一單谷氣嘢,話說在今年(2017年),三月三日早上,不知何解?中華書局好日都不在報章上刊登招聘廣告,但突然間,中華書局唔知挑起咗乜鬼神經,竟然在某個招聘網站刊登招聘廣告,但我睇到呢個招聘廣告,未知中伏,亦不知中華書局D古惑招數,於是乎,我便立刻致電俾中華書局北角總公司去應徵做中華書局門市部營業員職位囉……但奇怪,中華書局北角總公司D職員又致電回覆俾我,問都無問,就叫我上去位於香港北角中華書局總公司去見,當時,我亦唔知中華書局根本揾我做陪跑,根本係無行,我更加無意識到早已墮入中華書局所設下之騙局陷阱,我便在三月三日早上十一時,照例前往香港北角之中華書局總部去見囉,OK,我一入到去,中華書局有位職員,叫我入去某間房度坐,不久,中華書局北角總公司有條自稱公司負責人叫做大山婆呢件婆娘來見我,說來可笑,大山婆呢件死婆娘一見到我,就叫我先介紹自己……頂!介你老味咩!家陣去選美呀?我依家去選港男咩?呢件死婆娘做Q咗評判呀?入正題啦……又叫我講廢話,我講Q完D廢話,大山婆件死婆娘又係度九唔搭八,又對住我講乜尻,乜乜書局工作時間長呀……好Q多嘢做呀……痴線……家陣當Q我大鄉里出城咩?未Q過見過世面咩?你估我未見過D書局點做嘢咩?大山婆件死婆娘簡直就是侮辱咗我嘅智慧,大佬,我去D書局睇書,D死PK書局營業員真係得閒過乜……講嘢又串……又無乜禮貌,好似死老豆咁款,個個就好似揾夠咁,走去做泥菩薩,做一日和尚去敲一日鐘,妖!大山婆件死婆娘簡直就是不食人間煙火,係度吹水當秘笈…但我無即時踢爆佢,我仲扮傻仔咁,我同佢講無乜所謂,呢D工作我可以應付到,…之後,大山婆件死婆娘就二話不說,一句:"諗諗先"用呢個藉口打發我走……老實說……如果,中華書局北角總公司晨早安排咗自己友入去D門市部度做,咁就唔好叫我上嚟北角中華書局總公司見啦……有時香港特區政府真係要立吓法,訂立一條"用不誠實招聘手法去詐騙他人導致損失罪"去懲罰吓D香港無良僱主啦,拉Q佢地入去坐花廳,坐Q到屎忽開花都好吖……真係"頂你個肺、執你個胃",真係嘔血,大佬,好在我有份工做啫,如果有D人到依家仲係失業中,等緊一份新工去開飯🍚🍚🍚,俾你地D僱主咁玩,隨時隨地迫到人家上死角咁滯,真無陰公……大佬,你估見CEO咩?見低級職員咋……我有心去做,你做老闆,間公司真係有空缺,咁就聘用我做住先,反正有三個月試用期,你覺得唔啱係可以換人,大佬,大山婆件死婆娘連試都唔俾我試,佢又點知我唔合適呀?大佬,好心啦,你地D公司人力資源部,要向老闆交數還交數,唔好揾我D無乜人脈關係又在你地間公司無乜人事關係之大好青年去較飛,我同你地又無仇無怨,玩Q我又有乜鬼用,講真,件大山婆及其他主管經理介紹D自己友入去D門市部好Q高尚咩?又係ON 99,又係呃飯食又無乜料到,係度度日如年……真係奉勸D公司,唔好叫人力資源部,改叫做整人部啦……乜叫做"十年樹木、百年樹人",人才不是玩魔術去煉成,而是公司老闆用大量資源去將一個人由一張白紙培育成才,呢D人渣老闆,如此無心培養人才,返屋企瞓覺,別去當老闆,講完😠😠😠

沒有留言:

發佈留言