2017年5月9日星期二

我曾在"香港灣仔天星碼頭"巧遇"疑似土地婆"

我之前唔記得咗同大家講,話說我仍在"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署、長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"工作嘅時候,有一天,我正在休假期間,我從"九龍尖沙咀"乘船⛴⛴⛴前往"香港灣仔"時,當我正在係"香港灣仔天星碼頭"步行途中,但我記得自己無斷到片,仍然清醒,行行吓,忽然之間,離唔夠一米,突然間見到有位年長阿婆👵👵👵(白頭髮及身穿黃色上衣,但好肯定一直無見過呢位白髮婆婆👵👵👵),那位年長阿婆👵👵👵忽然間停下來,又唔行,但佢又唔知做乜尻,於是乎,我行咗一陣,再回頭望吓呢位白髮婆婆👵👵👵,佢個眼神好兇咁望住我,睇見真係得人驚,我之後無再望呢位白髮婆婆👵👵👵,但有時回想起來,呢位白髮婆婆👵👵👵是否傳聞中"疑似土地婆"呢?如果真係"土地婆",是否俾我什麼暗示?或許,"土地婆"之出現,可能我本身在"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"沾染咗太多陰氣,你知啦,呢幢大廈真係好Q猛,又有各方鬼魂😱😱😱在這兒聚腳,實在太邪,就係咁,我才有機會看見"土地婆",又或者,"土地婆"之出現,預示著我在"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"將會大禍臨頭,叫我速離,但我又唔醒目,唔知佢表達出什麼意思,我無理會,最後,我之前都講過,之後在呢幢大廈又俾夜更掛名APO老許及掛名PA老朱玩到你殘又整蠱你,仲要搞到周身劇痛又出現咗腳痛,我才知道"土地婆"出現之用意😂😂😂

沒有留言:

發佈留言