2017年5月15日星期一

我在"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"所遇到D靈異事件

我有一件事無同大家講,話說我在2011年11月左右初入"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"嘅時候,很奇怪,有一次我在凌晨五時左右於大廈閣樓休息室小休之際(夜更掛名PA老朱好鬼PK,永遠又自私自利,自己晚晚瞓两三個小時就無問題,而我就無得休,當我係鐵打咁,當我係下人做到成隻狗咁瘋瘋癲癲,而夜更掛名APO老許仲搞笑,大廈閣樓休息室是禁區,只有夜更掛名PA老朱及APO老許才有權去享用,好似佢地買Q咗咁……我有時都係趁夜更掛名APO老許在大廈閣樓管理處😪😪😪,我才偷雞在大廈閣樓休息室內小休),言歸正傳,當我在大廈閣樓休息室內小睡片刻,突然之間,我就好似進入咗深層睡眠咁,感覺有位身穿白色連衫裙嘅女性鬼魂😱😱😱撫摸我隻手,但當我醒來之後,個白袍女鬼😱😱😱又在我眼前消失咗,又有一次,我在大廈閣樓管理處當值時,我又係感覺坐在椅子💺💺💺身後,又係呢位白袍女鬼😱😱😱企響度望Q住我,但我永遠無法見到呢位白袍女鬼😱😱😱之盧山真面目,因為個白袍女鬼😱😱😱樣貌好似對唔到焦咁,矇查查咁,永遠看不清楚,但我記得個白袍女鬼😱😱😱係長頭髮,另外還有,有一次在"長X街大堂前梯"巡邏嘅時候,又係在某層樓梯又見到呢位白袍女鬼😱😱😱,又係咁睇住我,我一D都唔驚,仲有一次,我有一晚又係在凌晨四時三十分左右,於"長X街大堂"當值時,竟然見到隻白袍女鬼😱😱😱化成一隻大飛蛾在我坐嘅位置頭頂上面飛來飛去,有時又貼在牆上,好似睇緊我做嘢咁,另外一個更離奇,呢位白袍女鬼😱😱😱仲離譜,公然壓向我身上,仲企圖上我身,唔怪之得有時自己個背脊及膊頭成鬼日好似背負咗千斤擔咁鬼痛啦……但好Q奇怪,當我於2016年6月30日離開咗"荔枝角呢個工廈盤(近"長沙灣警署,長沙灣警署正門入口隔一條馬路,於香港地區好易找到)"咗之後,就乜事都無,真係好Q奇怪,有時回想番,為何呢位白袍女鬼😱😱😱會常常出現在我面前?(好肯定白袍女鬼😱😱😱係寄居咗呢幢大廈),但白袍女鬼😱😱😱從來又無害過我,又或者白袍女鬼😱😱😱可能在我前世是妻子也未定,但又奇怪?如果白袍女鬼😱😱😱係我前世之妻子,到了今世,老早就投胎轉世為人,無可能今世仲化成鬼😱😱😱跟著我,呢個謎永遠也解不開……😐😐😐



沒有留言:

發佈留言