2017年1月25日星期三

“香港”D旅行社應大力拓展本土“人文及生態旅遊”,一定有生意

大佬,隨著依家“香港”興起咗“本土自然生態旅遊熱潮”,多咗很多人去“香港”不同地區之郊區及廢墟去探索大自然及考察昔日鄉村生活情懷,有時單靠“香港”D民間組織(如“facebook”群組)去推動是無乜用,一定發唔到圍,我想“香港”D旅行社應該食住條水……大搞乜Q“香港本土人文生態兼廢墟遊”,辦多十個八個團,由D行山及廢墟探秘愛好者親自擬定D行程,再由D大學歷史教授及自然學家,體育教練充當旅行團領隊兼導師,一定可以吸納到唔止本地客,仲可以吸引埋海外(包括“中國內地客流)來“香港”行吓山,又探索吓感受一吓“香港自然生態”之樂趣,特別是,“香港”一D廢墟陳跡,我地D小市民不是話去就去,要負上很大風險,一來可能會俾D地主惡霸驅趕,又俾D陀地🐕🐕🐕騷擾,二來有機會誤墮法網,好鬼危險,所以,希望D旅行社可以同D有關事業單位及業主溝通一吓,令我地D小市民可以去到“香港”D廢墟窺探內裏之奧秘,了解昔日D村落歷史及村民生活狀況,另外還有,我之前也說過,單靠“facebook群組版主”搞D乜Q“行山團”係無乜用,一來又無乜保障,二來又無D專業導師去帶隊,未能夠吸收到所需之行山知識,我有時覺得,“香港”更比“台灣”落後,人地D“台灣”有關當局更重視D古屋🏠🏠🏠保養修護,又懂得將成條古街道完完整整留下來,給後人觀看,但相反地,“香港特區政府”只顧“金融地產”發展,一D歷史遺留之街道或舊屋🏠🏠🏠,不是俾發展商收購重建,起D天價豪宅及商廈酒店,就是將D舊屋🏠🏠🏠改建到不倫不類,唔知似乜…令到古典韻味完全消失在現實中…😧😧😧
所以,“香港特區政府”要做吓嘢,不再奉行乜Q不干預政策,在“香港新界”同D“新界鄉紳”傾吓,將D舊屋🏠🏠🏠,一是改建為“民宿”,二是改建“乜乜主題公園”,再係咁俾D地產佬食Q晒,“香港”無乜旅遊價值,有鬼人嚟睇咩……😬😬😬

沒有留言:

發佈留言