2016年2月6日星期六

抵死啦……“桂花糕和大波哥”走去出書爆Q“習大大”D臭史,唔死也無Q用啦

国际 2016年02月06日 书商失踪事件 8国向华施压  (香港6日讯)美、日等9个国家已私下向中国官员对香港铜锣湾书店5人失踪事件表达关注。有者甚至担心,数以十万计持有外国护照、在香港及中国生活的人得不到领事保护,可能引发外交危机。 路透社报导,至少8个国家,包括美国、日本、澳洲、加拿大及德国认为,中国的做法显然违反北京对香港「一国两制」的承诺。「在香港,印製批评北京的刊物並无违法,而中国特工若在香港绑架相关人等,则属违法」。 拒他国接触当事人 由於李波和桂民海分別持有英国及瑞典护照,部份受访的外国驻香港、北京和广州领事指出,中国不让英国或瑞典的外交人员接触两人,违反国际公约,有欧洲国家的外交官批评道:「中国没有尽责地履行国际规范,但中国现在可以这样做,因无人能挑战中国。」 路透社亦联络了桂民海的女儿,她正在英国读书,说:「我曾问父亲他正在做的事会否危害安全,他曾说过其瑞典国籍能保护他。」 此外,有流亡泰国的中国异见人士,眼见过去4个月当地至少4名来自中国的异见人士接连失踪或被捕,多日来害怕得不敢回去位於泰国的寓所,担心自己成为下一个「失踪者」。 曾获颁中国全国劳动模范荣誉称號的余燕华(Yu Yanhua,音译),自从成为爭取民主维权人士、推动新公民运动后,多次受到关押,於去年逃到泰国。 余燕华如今虽然身在泰国,却活在於街上被中国特工掳走的恐惧中,她哭诉:「我以为在泰国我会得到保护,我从无想像过我在泰国会如此害怕。」
“香港銅X灣書店之大波哥及桂花糕”真係自己攞嚟衰,咁Q喜歡寫人D情史,不如寫Q吓自己仲好過啦……白痴,話晒“習大大”堂堂一個“中國國家元首”,人地得Q罪你咩?佢地仲要出書爆Q“習大大”D臭史,查實都唔知係唔係啫😠😠😠你估係“香港”呀?任Q你D人係爆QD名人私隱咩……所以,今次,“中共”咁高調出埋“國安特工”赴“泰國”拉Q“桂花糕”返“中國內地”接受“內地公安”調查,甚至請埋“香港”嘅“大波哥”返“中國內地”同D“內地公安”飲咖啡☕☕☕
我個人對此來說……“中共”做得啱,派D特工拉Q佢地的確拉得好,大佬,佢地咁做真係有辱“中國國體”,
講真,自古以來,古代“中國”……包括“民國年代”之“袁世凱、蔣中正及孫中山”,一上位當家作主,做Q咗“中國皇帝”(包括“已故中共中央主席毛澤東”),個個都係風花雪月架啦,也是好Q正常架啦,有乜咁出奇呀?正所謂在古代“中國”D皇帝“後宮佳麗三千”,有邊個男人唔咸濕先得架😠😠😠
大佬,“中國”係一個講求人情大過天之國度,你在公家機構要上位,就要懂得去“攀龍附鳳”……做女也要懂得獻身,男嘅就要獻金💰💰💰唔係唔知呀嘛😠😠😠
唔止係D“中共領導人”啦,連D上流社會有財有勢大富豪,有錢💰💰💰一樣去玩女人,左手攬一件,右手又攬一件,D人有乜好寫啫,白痴咩?
故此,佢地只係眼Q紅“習大大”呢D權貴人物,唔抵得“習大大”堂堂“中國國家主席兼中共中央總書記”,有財又有權勢,咁鬼死多“馬屁精”又有咁Q多囡囡去巴結佢……
頂!似乎佢地所患D“眼紅症”的確好Q嚴重,仲要寫Q人家D情史,“習大大”同乜水一齊又做乜嘢關Q佢地差事咩?講句唔好聽……佢地真係有D精神分裂啦,我係讀者也無興趣睇Q人家D情史臭史,我係睇“習大大”在“中國”當官D治績史及廉潔作風……😠😠😠我又唔係D八婆狗公,知Q“習大大”D私生活把屁咩?我係要知道“習大大”之待人處事及管理技巧,“桂花糕”為咗“美國黑金”💰💰💰就要刻意出書去“搞臭習大大,侮辱習大大D人格”,如此狗雜種,真係俾“中國解放軍”拉Q去槍斃啦……🔫🔫🔫

沒有留言:

發佈留言