2016年4月12日星期二

“日華牧師”講“X行星”……“所言非實”(二)

我本身對“日華牧師”講“X行星”有D保留……老實講,佢講D嘢的確係有D“嘩眾取寵”之成份……大佬,在“地球”上,在國家與國家之間,有人就有“戰爭”,爭“資源”又打一餐,爭“土地”又打一餐,就算在“國家內”,同一個民族有不同政見,自組軍隊又打餐飽,甚至在一間公司內,大家同是員工,坐埋一條船,意見不合又鬥一餐,為咗爭權又鬥一餐,“主管”見Q你樣衰又唔識做(拍馬屁及送禮),處處針對你又打壓你,無他的,D“主管”自以為有多少權力就係度“招搖過市”又擺Q起老細款,自以為好叻,又愛踩低D伙記,一行出嚟D伙記就要跪拜佢,奉承佢,要向佢講D甜言蜜語D美言,當正自己係“土皇帝出巡”咁(頂!連撈“保安”又係咁Q樣,真係令人作嘔,老實說,在客心目中,好聽D就叫“主管”,唔好聽就叫“門口狗”🐕🐕🐕)講真……就算無“X行星”因軌道運行改變咗又加連接近“地球”,導致有“隕石”撞擊“地球”,D人一早俾D公司“主管”或不同派別之員工鬥Q到痴晒線,搞到有“抑鬱”而去輕生囉……仲有,連D國家內部,又政爭又內戰,搞到經濟崩潰,D人也俾班政客搞Q到有“精神病”,再唔係誘發D長期病患而去世,D人又為咗私利又搶土地搶資源又破壞咗“地球之生態系統”,又殺生又將D動物趕盡殺絕……大佬,D“X行星”未引發D“隕石”襲擊“地球”,D人就算唔痴線,都俾自己同類(人類)搞死……無得講😠😠😠
不過,我都想有呢一日出現,因為我唔想做人,做人太Q辛苦又要捱窮捱苦(但如果我娶到億萬太子女做我“老婆”,過著優哉游哉之生活又係另計)……但最怕“越期望、越失望”,到那天卻是得Q個吉😧😧😧

沒有留言:

發佈留言