2016年4月23日星期六

係D乘客唔多體諒D“巴士車長”之苦處

講真,我都做過“巴士車長”(做邊間“巴士公司”,我就唔講),有時D死PK乘客,真係有D蠻不講理,妖!D乘客未當個“巴士車長”,又未揸過車,不知駕車疾苦,係度亂咁放屁,大佬,你估我駕駛架“巴士”🚌🚌🚌唔想快咩!😠😠😠有時咁啱我駕駛“巴士”行開那段路,又遇著大塞車,間死PK公司又編配咗一輛“又殘又廢之巴士”俾我駕駛,講真,架“巴士”又行得慢,塞車得嚟又好Q似蝸牛咁龜速,頂!到返埋個站,一定遲咗,無得講,大佬,咁啱自己“人有三急”,一定用九秒九速度上廁所放毒又要吸收D日月精華,練吓功打通任督二脈,迫Q晒D霉氣出嚟,不然?真係會爆架……有時D死PK乘客又唔諒解……真係學“老慒太”話齋,“香港人”只會“Complaints”……完全不能“易地而處”去切身處地想想,只會推諉他人、埋怨他人,D乘客咁有骨氣,又想快,就唔該死去搭“的士”🚕🚕🚕🚖🚖🚖,大佬,“香港”人多又車多,人車爭路也難免,鬼叫你窮呀!成日要搭“巴士”🚌🚌🚌代步,有種就買部車🚗🚗🚗四圍飛囉😠😠😠自己又無本事,嘈乜尻嘢呀?遲少少又詐“車長”型,返屋企瞓覺啦,PK😠😠😠
我好Q懷疑,肯定又係D“職業拍片者”所為,好似早前(在2015年初)有D“職業拍片者”為咗賺區區幾千港元小費💰💰💰刻意在“新界屯門區”之B3X城巴車廂內,拍攝D“內地人”大包細包行李塞爆晒,及後又放料俾D傳媒(如“毒果傳媒”),從而令“泛民及普羅幫幫主癲狗黃”利用呢個藉口動員D“黑幫兄弟”及“本土喪屍”在“屯門區”策動“反內地自由行”,最後搞到個“屯門區”無啖好食,弄至D商戶生意淡薄,個個要揸兜乞食,仲要搞到“B3X”路線乾塘,趕絕D“內地人”又無乜生意,講真,今次D“職業拍片者”又係重施故技,為咗收D“毒媒”幾百港元酬勞💰💰💰刻意借“城巴車長”去廁所放水之名,又拍片挑機個“車長”,又大吵大鬧插Q個“車長”,搞到個“車長”俾“巴士公司”炒魷魚之後……可能蘊藏著D政治動機,或者我唔知可能日後“泛民與癲狗黃”肯定借此機會又有另一波行動,大佬,佢地一日唔搞嘢,“美國和台灣”呢D幕後老闆又點會俾錢💰💰💰佢地使呢!故佢地為咗九月“立法會選舉”,一定玩到底,佢地不停地搞破壞,最終搞到“B3”路線因無生意而被迫摺埋…D人又失業拿綜援,D商戶又執笠…又係D“職業拍片者”陀衰家,累到“香港”陷入萬劫不復之境地……😠😠😠

沒有留言:

發佈留言