2016年4月13日星期三

D“台灣人”真無品,走去“非洲肯亞”玩“電訊詐騙”去呃QD“內地人”?真係要拉Q去槍斃啦

有時我也是“受害者”之一,我又係間唔中收到D“對方電訊詐騙來電”,好在我在部“平板電腦”裝上一D能“篩選D陌生人來電個apps”,先至無俾D“騙徒”昆Q我,查實依家“肯亞警方”👮👮👮一鑊起Q晒D“電訊詐騙集團”底,係件好事……仲有……係D“中國人”死蠢啫,都無腦嘅,咁易信人,抵俾人呃晒D錢💰💰💰啦……如果個個D“中國人”咁Q精明又冷靜咁分析,D所謂“電訊詐騙集團”根本不會存在,係D“中國人”因“貪小便宜”又太易相信人先至令到D“電訊詐騙集團”可以在全世界橫行霸道,係D“中國人”自己攞嚟衰所至😠😠😠
最無恥……D“台灣人”去呃QD“內地人”已經係無賴兼笨實,仲要當Q“內地人”係“羊祜”,極之無品,最PK就係D“台灣人”呃Q番自己“內地人”?呃人又呃得唔Q醒目,要呃就呃D外國人,走去呃番自己祖國(中華人民共和國)同胞,食Q咗屎💩💩💩呀?食塞米呀?大佬,唔怪之得D“中國人”成Q日俾D“外國人”欺負啦……真係抵打……係呃就呃D“日本人、英國人及美國人”,話晒D“日本人”左“二戰時期”及“英國人”在“鴉片戰爭及八國聯軍”中在“中國”又“姦淫婦女”、“掠奪財物”……頂!正所謂“呃人又要講對象”……大佬,D“日本人及英國人”在“中國”殺Q咁多“中國人”,又姦污咗咁Q多“中國婦女”……又搶走咗咁Q多D財物物資,大佬,D“台灣人”係呃就呃番D“日本人及英國人”,一於呃番佢地夠本,刮Q晒D“日本人或英國人”D錢💰💰💰…大佬,你“日本及英國”因政治野心而去侵略“中國”,搞到D“中國人”無好日子過,…依家搶番D“英國人及日本人”D十億百億元財富💰💰💰就當抵銷D“中國人”在“日本及英國等國”在“中國”殖民統治及奴役下過著暗無天日又係地獄生活,以報“日英两國”一箭之仇……昔日“英日等國”在“中國”搶劫財富💰💰💰殺我人民、今日又輪到“內地人”去搶劫番D“英日两國人民”D財富💰💰💰,係好正常,就當賠償過去“中國人民”在“英日等國”之殖民戰爭中所受之苦難(不過只是開玩笑,不可當真),D“內地人”真無腦……甘願俾人昆又自願向D匪徒上繳財富💰💰💰咁on 9都做…不如捐俾“救世軍”仲好…無可救藥😠😠😠

沒有留言:

發佈留言