2016年4月5日星期二

吓!在“香港”某個網台有位“嘉賓主持吳大帥”在靈異節目中大爆“巨星榮”係因有鬼魂騷擾而去輕生?及在“台灣”有位“小燈泡”因在街上無故俾“喪雞男”無故斬首乃是關“因果關係”?

我在呢個網台聽到“吳大帥”咁講,真係好Q得人驚,不過我都信有因果關係嘅嘢,唔怪之得,我返到公司,有D同事一見到我就好似當Q咗我係“殺父仇人”咁啦,拍住做嘢就好似“火星撞地球”咁,D同事就日日諗計去做瓜你,捉Q你痛腳再煮重你米,務求令你在公司自動消失,免得你在公司篤眼篤鼻……可能那位同事之前世係我個前世隊冧佢全家之仇人,所以今世那位同事就要向我作出咗報復……
但另一方面,有時我返到公司(不一定指現在任職呢間公司),有D同事一見到我就“一見如故”,見到我尤如好似一家人咁,成個親兄弟咁款,當我在有什麼事有什麼疑難,那位同事就好似“親兄弟”咁“出手相助”,甚至在我危急關頭嘅時候,呢位同事就會“扶我一把、替我化災”……可能我個前世或許真的救過那位同事前世之一命,今世那位同事就對我報恩……😬😬😬
講真,我信“吳大帥”講D嘢,在職場上“公司同事之間相處是否惡劣定融合”有80%係由“前世今生之因果報應而造成”,20%係由“人際關係(我是指“拍馬奉承”)而造成”😠😠😠
而當你在公司所面對你個“同事或主管”在前世係你之仇人,又欠缺咗“拍馬奉承”之本領,咁你就真係“注定當災、另謀後路”😠😠😠

沒有留言:

發佈留言