2016年4月24日星期日

有時真係同人唔同命

唔講“大狀晶”在演藝事業上有幾成功,佢實在得到上天之眷顧,佢唔做“電視”,又遇到個“武大導”去做“終身依託”……走去做“手工針織”,.又無厘頭咁遇到個“老顧”,介紹佢轉行,又有個“秋棠輝”嘅“保險老闆”親自教導及保送去D學府將佢培訓成材協助自己轉型……“大狀晶”可能前世做Q咗好多功德善事,今世有很多人同佢報恩,又得“貴人相助”,一生道路平坦,又無遇到崎嶇不平……又有“家庭”、又有“事業”,我真係好Q羨慕佢……可惜,我真係同人唔同命,我之前在“港島半山區”D豪宅區做,頂!我遇見D住客全是唔係做“上市公司高層”,就係做乜Q“上市公司老闆”去投資搞生意,但可能我站在大堂座頭位逢見到D住客入嚟,我只係同D住客打聲招呼……但無同佢寒喧幾句,或許D住客同我唔係咁熟落,就一支箭快步入咗升降機大堂搭較上樓,有D就好似我在“港島半山區”某個“豪宅區”見到一位“翠X餐廳老闆外賣康”,佢個人好Like又有禮貌,我每次在大堂見到佢,同佢打招呼之外,又在大堂同佢拍卡開門俾佢入,但同佢相處耐咗,但可惜又無同佢寒喧幾句……可能就係咁,“外賣康”對我又無乜印象,直至我離開呢個“半山某豪宅,佢無主動咁走過來問我有無興趣過檔去佢旗下間“翠X餐廳”去學吓嘢,如果連佢個女也冧埋我,真係發……我隨時做埋“外賣康”之“駙馬爺”,一舉做埋“翠X餐廳”第二代掌門人,我便正式“脫貧”……唉!我只係發吓夢,有人說,做人不必刻意去強求,但人始終係有慾望,想吓都好吖😠😠😠大佬,我呢D做“保安”,穿著住件“夾乸衣”,D人行過見到都想作嘔,鬼叫做“保安”係低微工作咩!有鬼人睇你咩!個個都睇你唔起架啦……D伯樂就遇唔到呀😠😠😠……D衰Q格老屎忽及“主管”大Q把,你唔識拍馬屁……D老屎忽及PK主管就要玩Q死你?玩到你走為止,“當馬屁精係奴才用、忠直之士要死無全屍”😠😠😠所以有時真係同人唔同命,你無“口才”,又無乜“交際手腕”……注定無“貴人”去扶持你……幫你上位,但卻遇到一大堆“瘟神”,侵擾著我D思維心靈……搞到我自己身不如死,但我在日日夜夜在街上散步卻無撞到“替我改變自己命運之伯樂”……可能我前世無乜點做功德,今世要我受苦受難……俾D“瘟神”玩殘……去還債……我成三十多歲,乜Q債也還清晒……但至今我仲未遇到人生中“替我改變命運之伯樂”……來來去去又係D“瘟神”係我面前群魔亂舞……究竟是否D“伯樂”打仗死Q晒呀?D“瘟神”一人得道、雞犬升天、語無倫次……睇見好Q煩……我真係好似“大狀晶”咁……最終有“貴人相助”去改變自己命運😬😬😬🙏🙏🙏

沒有留言:

發佈留言