2016年3月29日星期二

“台灣喪雞男”九成受家暴影響而去犯案

頂!呢位“台灣喪雞男”小時候肯定係俾D“同學”排斥,導致佢成年以後踏入社會做事,出現咗乜鬼“社交障礙”,九成九呢位“台灣喪雞男”在當日係街度因病發突然有D幻覺,誤以為個小朋友對佢“出口傷人”,佢才用刀🔪🔪🔪去襲擊呢位小朋友,唔使問阿貴,佢肯定有“被迫害妄想症”😠😠😠個老豆真係無Q用,個仔有D精神問題都唔Q去理,父母查實要負上很大責任,放咗個“計時炸彈”💣💣💣在身邊又唔Q知,仲要搞到人家挨炸,真無陰公,呢位“台灣喪雞男”一早要俾人送入“精神病院”🏥🏥🏥啦……
佢諗嘢太Q過極端啫😠😠😠又唔識去自我減壓,又無人去開解佢,佢先至做咗D錯事……
大佬,好似我咁,係公司無人無物,又無D熟人關照吓你,D“主管”識你老鼠咩!又同你非親非故……講真,D“主管”在公司吩咐我做乜就照做囉😠😠😠但D“主管”在背後同D“老屎忽”講乜尻,甚至在背後插Q你两刀🔪🔪🔪,我都唔Q理佢啦,做“保安”呢行係咁QPK架啦……D“主管”得Q閒無嘢做吖嘛😠😠😠就喜歡用“上司”身份去踩QD“眼中釘下屬”,又唔教人做嘢(可能D“主管”又無乜料到,但D“主管”又自視甚高,覺得自己係“上司”就是“天才”又貶低D下屬),又講Q“下屬”是非……又愛潑婦罵街,直頭想你死過隻,無法子啦,依家D“老屎忽”係咁Q變態架啦,大家在公司做埋同事,好似“火星撞地球”咁,D“老屎忽”唔Q妥你,就扮乜Q嘢咁用一隻腳將你壓扁,最好你在公司內立刻消失,搵D自己友嚟做,搞乜鬼“小圈子政治”,大佬,一間公司人少少,都仲可以有咁多人事鬥爭,咁我點呀?難道我要拿刀🔪🔪🔪殺人嗎?痴乜線……D白痴嘢我係唔會做,呢D人自作孽會承受呢D惡果……我頂多同公司辭職不幹😠😠😠因為呢D我已司空見慣,走十間公司做,個個“主管”又係衰Q格又賊眉賊眼,整人仲多Q過去管人,我份人係好理性,不會咁衝動,就當食生菜,講打講殺不是我杯茶,我頂多同人去“文鬥”,也不會“武鬥”😠😠😠

沒有留言:

發佈留言