2015年1月16日星期五

真係有驚人發现……原來D“中国內地大姐”之“叫婚價”如此這麼高……

我剛剛在facebook上有位人兄上載咗一張……
D“女家家長”公开“中國內地大姐”之“叫婚價”價目表……
真係唔講唔知……
男女之婚姻早已实现咗“商品化”
你咁寒酸……
又做份爛尻“看更工”
咁注定你要“食屎”和“食自己”……
因為……
你又一文不值……
又無錢又無樣……
又無層樓揸手……
鬼叫自己生來是窮人一名
真係要認命……
而且D“中國內地大姐”標出嚟D“叫婚價”又是“天文數字”……
你係攀不起來……
隨時爆血管都似……
D“中国內地大姐”愛“億萬富翁”支大炮……
仲多过你D身無分文D死窮鬼……
世界变了……
依家D女人係講金唔講心……
你有錢……要時質素D女都有……
你無錢……無人要D“侏羅紀”就大把囉…见到都想呕……
最慘“香港”D大小姐又獨愛“洋腸和唐腸”
嫌棄咗D又淡而無味之“港腸”……😈😈😈
無他的……
D“香港大小姐”喜歡D“洋腸及唐腸”辣又得甜又得……
又玩乜Q花款又得……😢😢😢
我只会用眼去“賞金魚”
不能模又不能同佢談談心和說說愛……💏💏💏💑💑💑💑
我真命苦
真係同人唔同命……
人地隨時隨地遇到“桃花運”
又大把緣份到來……
大把女圍住佢氹氹轉……
而我呢?
我原來是一个“絕緣體”
注定一世与女人無緣無份……
我希望有个“美貌与智慧之女人”陪我走埋這下半生……
真係会如此艱難……
看來……
我只可以繼續当一个“觀賞金魚的男人”😈😈😈

沒有留言:

發佈留言