2014年3月6日星期四

痴線!“結婚”仲要人俾所謂“人情”

[本港新聞評論] 請帖明碼實價人情二千 網民非議 http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?page=1&tid=23022379 香討・香港 No.1 全新香討App: http://www.networld.hk/apps/discuss
有無搞Q錯……
妖!
或許……
我未有這个机会“結婚擺酒”……
因為……
同人唔同命……
自己無咁嘅艷福……
可以……
玩盡天下美少女……
你估当我是“土豪”咩?
講真……
我自己呢一生無緣份和“心儀女生”
过一輩子……
想和“心儀女生”傾計机会都無……
在這一輩子……共同生活……一起“建立家庭”
共同面對生活上種種之挑戰
我都唔会有机会……
我注定孤獨一世……
咁嘅“幸福美景”……
我永遠都唔会实现……
在现实世界……
边有咁好呀?
好似在电影世界內……
你話識條“又索又有品味又有智慧”之女孩子……
是易过借火……
因為編劇可以天馬行空……
現實世界……
是無可能嘅事……
好似在电影中……
D男子一睇中个女仔……
D女即刻冧晒……
D女仲主動和男人“搭訕”……
男人和D女傾两咀……
就話可以拖手行街,甚至“同居”
D女即刻和男人“拍拖結婚”……
呢D都係“电影編劇”虛構出嚟之情節……
在现实中……
你估……
咁易識到女仔咩?
D女一見你个樣衰D,又唔夠型……
再加上自己又窮又酸……
D女望都唔望你……
即刻掉頭走啦……
仲話拍拖?
發夢就可以……
但我有時直覺看來……
你搞得一場盛大的婚宴……
你当然身家好鬼叠水……
又或者有个有錢父母……
先至搞得一場咁鬼豪华嘅婚宴……
痴線……
都唔知边Q个諗埋晒D白痴嘢……
叫做“人情”……
仲要在“婚宴”中收人錢?
有無搞錯……
妖!
講真……
“人情”並非是用錢買番嚟……
唔可以用“金錢”去量度“幸福”、“友情”和“親情”……
是出心……
你有心可以向对“新人”獻上“祝福”
並非是可以用錢量度到……
痴線……
你有錢搞婚宴……
你早已預算在內……
D錢使咗出去……
唔好再思考点樣收回成本……
仲要問“親朋戚友”……
甚至向“同事朋友”
索取“金錢”?
有無搞錯……
因為……
呢D是你“親人朋友同事”……
而唔係“客人”……
佢地是無必要幫你“埋單找數”
你無本事……
就唔好搞……
如果……
你有錢又有力去搞婚宴……
你有本事出錢宴請“親戚朋友”來食餐飯……
仲要自己作為“主人家”扮晒成个“乞兒”咁……
拿著个“乞兒兜”四處向人討錢?
呢D簡直唔係人……
故……
我一直主張……
你有能力搞“婚宴”
就唔好再“打劫人家之荷包”……
应該取消“人情”收費……
無謂令“親戚朋友”難做……
為咗“人情”要“撲餐死”……
有D人仲白痴到……
仲要將“人情費”和“酒席”开支掛勾?
定晒“人情”基本價格……
這些都是“不人道做法”……
你估做生意咩?
仲要掠人一筆?
如此孤寒……
未搞呀……笨!
“一切從簡、節儉婚禮”
只有“講心唔講金”……
必定“幸福美滿”

沒有留言:

發佈留言