2017年4月29日星期六

師傅講得啱,有時D皮膚病的確係同靈界扯上關係

有時我唔係迷信,真係唔信邪都唔得,話說我之前在“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”,在“ 香港地區”)工作嘅時候,就真係因在呢幢大廈同寄居D鬼魂😱😱😱衝撞咗之後(因為在大廈荔X角大堂R/F出去花園位置就是鬼門,D鬼魂😱😱😱經常在呢度鬼門出出入入,多數在荔X角R/F大堂乘升降機落去4/F,皆因呢幢大廈太多鬼魂😱😱😱行來行去,有時我在大廈巡邏或行去某地方做嘢撞到路過鬼魂😱😱😱也不出奇),導致自己身體出現咗某種皮膚病,自己先在頸部位置起咗D一粒粒,慢慢地連個身個肚都有,好似患咗濕疹咁,仲不特止,自己仲在腦下頸椎位置,突然長咗粉瘤,又爆瘡流血,真係得人驚,另外,自己在背脊及膊頭位置,成日無端端痛到PK,睇極跌打又搽跌打藥酒都唔掂,仲越來越痛,仲有,我記得,大約在2013年11月左右,我有一天放假時,行經“ 香港九龍尖沙咀香港文化中心”時,突然斷咗片,感覺自己個靈魂😱😱😱從肉身走咗出嚟,在一處黑色空間上四圍飄,當時自己完全唔知做緊乜,只係在好黑嘅地方飄吓飄吓,但好奇怪,不久,又有一道無形之力迫返我個靈魂😱😱😱入番去自己肉身,但我當時有番知覺之後,就發現自己沿著尖沙咀天星碼頭行緊,但自己雙腳卻有度力扯住,唔俾你行,之後自己就九十度咁,成個人一嘢撞落係天星碼頭內(近船公司辦公室位置)石屎地上,自己胸口位置因猛力撞向石屎地而出現骨痛,(在場好多人見到,船公司職員可以做證),好在我及時醒番,但自己好窒息咁,係度勁透氣,真係處於生死存亡階段,由於我此時又暈又乜,當時船公司職員及時扶我入去地下船公司控制室休息,而船公司職員對我好好,俾杯水我飲定經之後,又問我需唔需要召喚救護車🚑🚑🚑送我入醫院🏥🏥🏥,我同船公司職員講:不用嘞!好快我便有番D精神返回屋企,之後,我仲要去睇跌打,敷咗幾劑藥,才慢慢好番,另外,我仲有一次,隻腳無端端係個關節位置痛到PK,痛到行唔到路,自己睇幾次跌打又敷藥都唔掂,係咁痛,直至我辭職,離開咗“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”,在“ 香港地區”)之後,我去“ 法X醫院”🏥🏥🏥睇完醫生,食咗D藥💊💊💊,隻腳當堂無事,另外,我依家去咗第二個盤做,連自己頸椎位置D粒粒頓時消失晒,乜痛楚消失晒,成個人又生猛番又開朗番,有時到你唔信邪,呢幢大廈又真係好鬼邪,講真,或許有人會問,可能係D生理問題,但你地是否解釋到,我為何一離開咗“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”,在“ 香港地區”)就乜事都無?所以,奉勸D人,“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”,在“ 香港地區”)實在太陰太邪,又多鬼魂😱😱😱聚集,你入去做,只會有太多負能量困擾住你,又搞到你又多病痛,幾乎搞到你精神困擾到做唔到嘢不特止,又有輕生之念頭,我不是胡說,我是過來人,我自己也在這兒中過招,就是呢幢大廈入面寄居之鬼魂😱😱😱同你有隔世怨仇,又或者D鬼魂😱😱😱純粹貪玩,就用盡方法令你不斷生病及四肢出現痛楚去迫你走,希望你地不要去“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”,在“ 香港地區”)工作,寧願去“ 香港中區或金鐘D甲級盤”做都可以,D人以為我吹水,我講呢D全是實話,信不信由你🤔🤔🤔
所以,“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”,在“ 香港地區”)有两大特色:“ 一係做到過勞死、二係做到病死”,永無翻身發達機會,只有俾D鬼魂😱😱😱日日夜夜搞到你行衰運……成日當黑,只有離開呢個鬼地方,才有轉機🤔🤔🤔

沒有留言:

發佈留言