2017年4月21日星期五

“ 老闆有負於你,殺了他,替天行道,歷史是判你無罪”

記得有一晚,我在“ 荔枝角呢個工廈盤(近“ 長沙灣警署”,在“ 長沙灣警署正門入口隔咗一條馬路”)”當夜途中,忽然之間自己頸部對上位置爆瘡流血,我落去“ 長X街大堂”告知夜更掛名APO老許,但夜更掛名APO老許卻不聞不問,當我陌路人咁,轉身離去,佢冷血又無人性到任由你自生自滅,最後,自己因頸部對上位置爆瘡仍流血不止,於是乎我入院🏥🏥🏥治療並接受小手術,當日我仲要致電大廈管理處告病假八天,但我回來該大廈上班,夜更掛名APO老許竟然關心你一句也沒有,一味對你破口大罵,我有事入院🏥🏥🏥做小手術要請病假,夜更掛名APO老許非但無去詳細咁了解,反而成隻癲狗咁,罵到你PK,仲要借機食你夾棍,著數攞盡,如此人渣……抵殺😠😠😠
有人話,開講有話,在公司D清潔阿姐愛做“ 情報員”,收風又收料,有時自己收錯風,未了解清楚,就胡亂地指控他人,有時D老闆發雞盲,未睇清楚就擲封WARMING LETTER俾那位被清潔阿姐所指控之同事,殺錯良民,毁人前途,如此人渣……抵殺😠😠😠
有D在公司做咗十幾年之老屎忽👴👴👴,成日仗著自己當緊老肯,愛做老大,見到D新人或年資淺之同事,就恰尻人,又無中生有故意造作去跣尻你,最PK就是上級(經理)下達咗什麼指令,D老屎忽👴👴👴又向你秘而不宣,又扭曲咗上級(經理)所下達指令之原意去老點你,查實老屎忽👴👴👴想推你落火坑,等你俾公司老闆炒Q你魷魚,如此人渣……抵殺😠😠😠
開講有話“ 香港地殺人無罪,只有呢D人渣才承受如此惡果”
有時D人內在獸性突然爆發是由老闆迫出來,正所謂在公司內,在員工之間……製造仇恨,又係老闆,製造矛盾,又係老闆,老闆俾人宰殺,乃是因果循環,活該🤔🤔🤔
在職場上,最需要教化就是“ 老闆及主管”,而非處在弱勢而又無助之低級員工(非管理階層)身上,可以說,在職場上才是暴力犯罪之源頭🤔🤔🤔

沒有留言:

發佈留言