2017年4月5日星期三

“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,只是“ 長沙灣警署”正門隔一條馬路,在“ 香港地區”,好易找到)真係好邪


唔講“ 中國廣東省廣州市荔灣廣場”,講我之前所工作“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)真係好邪,老實說,在1941年至1945年,“ 日本皇軍”攻打及殖民“ 香港”年代,“ 日本皇軍”及“ 美國盟軍”D戰機經常轟炸“ 九龍深水埗及荔枝角一帶”,造成很多人命傷亡,也製造出很多怨魂,陰魂不散,妖氣沖天,另外還有,好多人唔知道,在“ 茘枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)於“ 荔X角大堂坐升降機直上12/F升降機大堂出去花園天台”,每當入夜,也是D人俗稱所謂“ 鬼門”之出入口,D鬼魂😱😱😱經常在“ 荔X角後梯12/F升降機大堂”位置出出入入,之後又乘搭4號升降機直落去4/F,有一次,我在午夜十二時左右,當我乘搭4號升降機直上“ 荔X角後梯12/F”之際,當4號升降機停在“ 荔X角後梯12/F”時,在4號升降機內之標板忽然間自動亮著4/F燈掣,我當時係度扮鎮定,知道後面有“ 鬼魂”😱😱😱存在,我便九秒九跑去“ 荔X角後梯”巡邏簽薄,另外,每當我在“ 荔X角後梯12/F”推開玻璃門,出去花園天台之際,就已經見到有黑影😱😱😱很快飛入“ 荔X角後梯12/F升降機大堂”,我頓時打冷震,毛管也動埋,還有,在“ 荔枝角呢個工廈”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)於4/F寫字樓全層及4/F平台,亦聚集咗大量“ 鬼魂”😱😱😱,這兒也成為咗“ 鬼魂”😱😱😱之寄居地方,如果咁啱在農曆七月盂蘭節仲誇張,成班“ 鬼魂”😱😱😱成群結隊殺入“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)開party,因為我同“ 業主公司保安興叔”在“ 長X街前梯”無故嗅到有很濃烈D燒焦氣味,我要講清楚一樣嘢,當時並無任何火警🔥🔥🔥發生,但無故有呢D氣味真奇怪,我曾經問過一D人,話如果某處有“ 鬼魂”😱😱😱存在,通常會用一D氣味(也分善與惡,香味一般是善意,而燒焦味一般是惡意)去引你注意,有時D“ 鬼魂”😱😱😱會匿入“ 長X街前梯”6/F或其他樓層D櫃內,因為我在這兒巡邏時,又咁啱撞正農曆七月盂蘭節,你自己又時運低或陽氣唔夠,好容易中招瀨嘢,另外,我有時去“ 長X街G/F大堂”當值,總是陰陰寒寒,好似在夏天,明明外面成二三十度,熱到咩咁,但在“ 長X街G/F大堂”就好似雪房咁,永遠陰陰寒寒,我在這兒當值,會無緣無故打冷震,不是凍到打冷震,而是由心到震出來,我每晚落去“ 長X街大堂”當值總要穿著西裝或風褸,真誇張,總之“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路)對出之“ 長X街”及附近區域真係好邪,晚晚有很多“ 鬼魂”😱😱😱出出入入,有時又穿過“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)“ 長X街”之車場入口閘門,入去happy hour,睇見真係得人驚,你在“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)度做,長期與D“ 鬼魂”😱😱😱共處一廈🏢🏢🏢,真係會令你做乜都諸事不順,脾氣暴躁,常與同上司同事因工作上爆發衝突,或有意外(不是個個人有),總之俾D“ 鬼魂”😱😱😱搞到你無法專注工作,另外還有,在“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路)之“ 荔X角大堂”嘅4號升降機(但一般唔用時會停在12/F,方便“ 大業主”一家使用),每晚會自動上上落落,又無人乘搭升降機,但4號升降機卻自動落在“ 荔X角後梯4/F停低”,之後又升上至“ 荔X角後梯12/F停低開門”,但有時間唔中4號升降機會直落至B/F,但升降機內係無人乘搭,但會在B/F停抵,然後打開升降機門,好似有人出咁,但實際上又無人出,之後4號升降機又升番上“ 荔X角後梯12/F”停抵,真係好離奇,正因我在“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)待在四年夜更,長期俾D“ 鬼魂”😱😱😱騷擾到我又經常頭痛,又久唔久間歇性缺氧,要用力呼吸才可以令肺部暢順番,又令你個人好負面,慢慢地好容易產生咗抑鬱症狀,諗嘢好灰又好憂鬱,俾D“ 鬼魂”😱😱😱搞到你有想去輕生之衝動,加上又無故頻生意外,試過有一次我在九龍尖沙咀同家人飲茶差D就出事,話說我去漢口道某家酒樓飲茶,當我正想橫過馬路之際,我之前一眼望過,前面是無車🚚🚚🚚駛嚟,但當我隻腳一踏出條馬路時,就迎面而來有輛輕型貨車好高速直衝埋嚟(因在漢口道D車🚚🚚🚚是不可能高速行走,只能低速行走),好似想攞我命咁,好在我及時清醒過來,即時有反應縮番埋行人路度,或許我可能有神靈庇佑,才避過一劫,之後,我因不想再俾“ 鬼魂”😱😱😱騷擾,我便決定辭職,我離開咗“ 荔枝角”呢個鬼地方才過番正常生活,所以呢…“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”,係“ 香港地區”,好易找到)有番咁上下樓齡,而且“ 深水埗及荔枝角”呢區在“ 上世紀四十年代蘿蔔頭打香港”又死得人多(聽聞該區在“ 上世紀四十年代日治時期”,亦是專門囚禁盟國及英軍戰俘和俾D蘿蔔頭虐打及殘殺中國人之集中營所在地),惡鬼厲鬼😱😱😱聚集在這兒,實在太陰…奉勸各位網友,入去“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路,係“香港地區”,好易找到)度做,特別是做夜更,真係晚晚俾D“ 鬼魂”😱😱😱玩到你做也都死,什麼也不順利,仲要俾夜更掛名APO老許和掛名PA老朱呢两件廢柴兼狗賊長期當你奴隸咁折磨你又虐待你,做得多又當你傻仔,背後又對住D早更APO雄哥及BIC篤你脊脊,篤Q死你,玩到你殘咁滯,真係你待在這兒幾年,就行足衰運幾年,永無翻身之地,你陽氣再弱D?哼!隨時隨地俾D“ 鬼魂”😱😱😱索命都似,做咗遊魂野鬼,永不超生,好慘,所以我因怕咗D“ 鬼魂”😱😱😱又怕Q咗夜更掛名APO老許及掛名PA老朱長期以來對我精神轟炸虐待,於是我便離開咗“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)之後一段時間,D好運才陸續返嚟我身邊,做乜嘢也順番晒,所以各位網友,你地真係要三思,無謂攞苦自己受😲😲😲
以上是我在“ 荔枝角呢個工廈盤”(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署”正門入口隔一條馬路,係“ 香港地區”,好易找到)之真實靈異經歷……講真,每個地方也有“ 鬼魂”😱😱😱存在,只要你經常保持心境開朗,用平常心去看待事物,多些出去郊外地方吸收吓山中🗻🗻🗻之仙氣,曬多D太陽,令自己陽氣增加,不要為自己製造咁多負能量,咁自己一樣不受“ 鬼魂”騷擾😁😁😁
講真,“ 廣州”在上世紀三四十年代,又俾“ 日本”統治過,又俾西方列強統治過,更加又俾“ 中國國民黨”統治過,都視“ 中國老百姓(漢族)”如草莽,肆意殺戮,又剝削“ 中國工人”之血汗財富💰💰💰,令冤鬼陰魂長年累月聚集在這兒,伺機而動,再報仇,怨氣一日未除,D“ 鬼魂”😱😱😱也無法投胎轉世,變咗D“ 鬼魂”😱😱😱留在陽間去搵替身害Q人🤔🤔🤔

沒有留言:

發佈留言