2017年4月28日星期五

職場上,有同事,為咗上位,設下陷阱害人,最終害人害己

我記得,之前在“ 荔枝角呢個盤(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”)”工作嘅時候,有一次,有位日更同事,真係好Q無聊,刻意用螺絲批走去大廈B/F(近“ 荔X角大堂B/F升降機大堂入口位置”),係部分體式冷氣機上之開關掣度,用力係咁挫,挫到個掣爛為止(因為我之前去大廈B/F[近“ 荔X角升降機大堂位置”]開呢部分體式冷氣機時,個開關掣係無問題),之後,當時有位早更掛名SPA根哥(此人愛搞屎搞尿),乘機製造話題,係度屈Q我在大廈B/F開呢部分體式冷氣機時,用手指按按吓按到個掣爛咗,分明砌我生豬肉,大佬,呢個早更根哥真係搞笑,咁都有得賴,老實說,我用手指去按分體式冷氣機上D開關掣,又點會按爛咗呢?講出嚟都無人信啦,好在個大廈BIC及業主代表唔信啫,不然,就真係大擰樂…之後,大廈BIC就安排承辦商係大廈B/F位置(近“ 荔X角升降機大堂)”去更換一台分體式冷氣機,…你話啦,“ 荔枝角呢個盤(近“ 長沙灣警署”,“ 長沙灣警署正門入口隔一條馬路”)”真係好PK,班友搞小圈子不特止,仲要見你唔埋堆,就玩尻你,可恥,呢D人渣,一定有報應😠😠😠

沒有留言:

發佈留言