2017年2月6日星期一

以後D旅遊書不再刊載“香港新界烏溪沙海之心”呢個景點,因為我去到“烏溪沙”,“海之心”已不見蹤影

我原本打算去“香港新界烏溪沙海之心”睇“心形碎石”❤❤❤,結果也令我心碎💔💔💔,因為我去到“香港新界烏溪沙海之心”時,眼前只見到嘅係一個普通沙灘,乜Q都無,但我問過D網友,有人話係“水漲造成”,亦有人話係“D人故意走去拆心”💔💔💔,但是點都好,我覺得“香港康文署退休公務員吳伯”咁辛苦將D碎石堆砌出嚟之“心形碎石”❤❤❤,但“香港康文署”卻無去重視,卻任由D人去破壞,真係枉花咗“吳伯”D心機,我認為,應該不是因“水漲”而造成,而係有人故意破壞,再俾“康文署”重新整理(只是我猜測,唔知係唔係),但我覺得,呢個“烏溪沙海之心”已成國際聞名之旅遊景點,政府是有必要去保護,包括設立一個“海之心公園”,用水閘閘住D水,令到D水不能沖散D“心形碎石”❤❤❤,咁D人可以長期觀看……唉…真可惜😠😠😠

沒有留言:

發佈留言