2017年2月3日星期五

“微商”也是“創業者”佳音

先唔講“微信”,就講其他,最近我在facebook留意到,有很多專頁去推介叫D人去加盟“乜乜意大利咖啡品牌”呀……又加盟“賽馬乜乜”呀……D所謂“版主”更聲稱,只要你付出幾百港元💰💰💰,去馬會投注站買“賽馬乜乜”所提供之貼士,就可以贏取過萬港元💰💰💰獎金,當然大前提要向呢個“賽馬乜乜”群組先繳交三千多港元或以上💰💰💰去做入會費,講真,我未買過,但我一睇就知道係流嘢,大佬,邊有咁大隻蛤乸隨街跳架,個個係咁贏,馬會都執笠啦,另外還有,我早前在facebook內睇到有一個關於“意大利咖啡品牌”之專頁,個所謂“版主”謊稱你一旦加盟,就可以在周末賺取三千港元或以上💰💰💰?有無咁大隻蛤乸隨街跳呀!個個去加盟,就可以賺三千港元或以上💰💰💰?你估呢個“意大利咖啡品牌”開金礦咩!仲叫我去上培訓班?妖!說不定,D所謂公司老闆,必定當你係水魚咁劏,要你先付出大部份金錢💰💰💰去購買乜乜咖啡產品……呢個“意大利咖啡品牌”群組仲搞笑,拍埋D片上載youtube,扮晒自己間公司好掂咁,好多人走去做……查實你只是一味付出,要你大出血咁,初時俾D甜頭你,等你吊吓癮,氹你入局,吸乾你D血汗財富💰💰💰為止,講真,有鬼人去買呢D爛鬼咖啡機咩……人地頂多花三十至四十多港元💰💰💰走去D咖啡店叫D咖啡大師沖調D咖啡☕☕☕俾佢地飲啦,況且“香港人”日常工作咁繁忙,有鬼時間⌚⌚⌚買部咖啡機去沖調咖啡☕☕☕咩……我真係唔會上當😡😡😡,D人只係在facebook上搞個群組專頁,騙取人家👭👭👬👬👫👫之信任,去呃Q人家錢💰💰💰,呢D陷阱一定唔會踩落去😠😠😠
反觀,有D人利用“微信”呢個平台去創業,唔一定係唔好,只要運用恰當,加上你有廣大人脈關係網路,一定會殺出重圍,走步入億萬富豪之列,但呢D只係少數,可以咁講,用“微信”呢個平台創業,真係創業者之佳音,一來“減少成本支出”,二來“免去租金雜費”支出,三來自己有較多個人空間去創作一D自家產品走開拓市場……真係大有“烏托邦精神”之味道,做“微商”未必是一件壞事😠😠😠

沒有留言:

發佈留言