2016年1月15日星期五

頂!D人真滑稽

打工仔最怕聽到上司的4句說話 Published On: Thursday, 14 Jan 2016  《給上司的話》 尊敬的上司: 新年快樂!其實你知道嗎,我很怕聽到你經常掛在口邊的4句說話,希望你在新一年不要再說出以下幾句令人不快的說話了。 1. 「喂,facebook/whatsapp group/Line…add我呀!」日間我們已經相對10小時還不夠,你還想入侵我的私人圈子、打攪我的私人生活、霸佔我的私人時間嗎? 我並不希望你知道我放工、放假去了哪裏,你只不過是我工作上的伙伴。接受你的邀請我又不開心,不接受又怕你生氣,唯一辦法就是開個假的Facebook戶口,哪又何苦呢? 2. 「有無時間傾傾?」當你見到我在忙到一頭煙,或者快到下班時間了,非緊急的話最好還是明天再討論吧。臨近放工時跟你談話只會心不在焉,眼尾不時會向牆上掛鐘偷看,我給你的回覆大多只是「好、是、沒問題」,並沒有真的用心聆聽你的要求,哪又有甚麼意思呢? 3. 你經常說:「盡做啦,你得嘅!」當你平日毫無保留冷嘲熱諷、惡言相向,然後突然有一天你唯唯諾諾、把我捧到上天,我便知道你又要將一些不可能的任務交付給我。我反而只會覺得你不近人情,並不會因為你美言幾句而對你的態度有所改變,只好真的「盡做」啦。 4. 「唔洗急,6點前俾我!」或者「唔洗急,最緊要快!」,都是我聽過最無意義的說話。而那刻可能已經差不多到下班時間了,難道你以為一句「唔洗急」,就真的「唔洗急」嗎?到最後我趕不上Deadline,還是我需要負責呢! 祝大家新一年都快樂! 你的下屬上
大佬,講起都好笑……
第一點、個上司叫你加佢乜鬼facebook或whatsapp?妖!傻啦,佢同D豬朋狗友吹吓水,返到屋企弄孫為樂仲多過去whatsapp你啦,傻仔,你估你係邊Q個呀?大老闆咩?痴乜線,佢得Q閒whatsapp你咩!話Q之你死啦,唔通找你飲茶咩?叫你去飲尿就有😠😠😠
第二點、個上司仲搵你傾訴?發夢啦你,你唔煩Q住佢都算偷笑啦,D上司最緊要D下屬唔好俾麻煩佢,最緊要無風無浪,咁D上司日日夜夜可以搵人傾訴囉😠😠😠不過唔係找你,而係找囡囡盡訴心中情啫😬😬😬記住啦,在公司內係無乜“理性溝通”,只有“相互卸責及勾心鬥角”,工作環境一D都唔和諧😠😠😠
第三點、個上司仲點會同你講:“盡做啦、你得嘅!”,痴線啦,查實D上司只會當Q你係奴隸,你只會成隻牛咁做到PK做到死囉😠😠😠個上司話Q之你做到連飯都無得食連女都無得溝啦😠😠😠你做唔完D嘢,個上司就屌到你PK就有,識鬼體諒人咩…😠😠😠
第四點、唔使多講,呢句係廢話嚟架啦……
D打工仔真係有D創意😆😆😆

沒有留言:

發佈留言