2014年6月18日星期三

“結婚”使鬼搞咁多嘢咩…

講真……
“結婚”只是一種形式
並不代表全部
只要夫妻之間
真心相愛
互相包容
夫妻之間亦要有共同承擔組織家庭之責任……
妖……
有D死狗男女
“結婚”就当兒戲
D男人就当女人係件衣服咁
穿到舊嘞……
嫌殘嫌臭吧…
嫌件衫成件梅菜咁……
就隨便掉棄……
再換上新一件衣服……
之後
用完啦
嫌殘嫌臭
仲要帶有腥味
就要將件衫掉落垃圾桶
再換上一件新衣服……
妖!
呢D男人当咗“結婚离婚”是吃飯咁……
結完又离……离完又結……
大佬
呢D男人搞一百次婚禮都無Q用啦…
故此……
我一直都主張……
一、取消“接新娘及玩新郎”的節目
二、直接搞埋“婚姻註冊”……求其食餐飯就算啦……
再者……
妖!
女方堅持要收取“高昂之利市”
咁男方可以同佢講……
“唔該妳,妳另謀高富”
大佬
我唔係开銀行开金礦……
妳咁樣一鑊爆我廠……
妳返屋企瞓覺啦…
仲有……
我打算同妳共建未來咁嘛!
“未建家、先爆我廠、仲要流血不止……令我留下一大堆屁股債”
咁嘅女人?
叫佢食屎啦…
仲有……
个D“开門利市”边Q个發明架……
呢D“历史遺留問題”
用毛巾抹咗佢啦…
再者……
就算“开門利市”入面擺个“小型揮春”唔Q得……
呢D祝福嘢……
調番轉叫女方或者男方親屬俾番我地呢对新人就差唔多…
叫男方向D不知名人士俾“开門利市”?
妖!祝福D不知名人士?
無嘢呀嘛!
当然叫女方D不知名人士向男方俾番“开門利市”才正常
這是常識吧…
所以男又好……女又好一律“免收开門利市”

仲有

我要問吓D女人

佢係同銀紙結婚定係同个人結婚呢?

佢要做“金錢奴隸”

唔該佢搵有錢佬嫁Q咗佢……

又要爆我廠……佢又要五星級享受……佢唔搵有錢佬点得呀…
仲要在酒店連擺几十位酒席去慰勞呢班大帝?
老鳳架……
妖!
真係多Q餘
講完……


沒有留言:

發佈留言