2017年10月28日星期六

最怕跟團出國玩,D隨團導遊為咗抽佣成日當團友係水魚係咁劏,正一吸血鬼

大佬,我呢D出國去外地旅行,目的就是體驗當地之風土人情,及認識吓當地D民俗文化……講真,去外國純粹shopping?妖!係"香港",乜Q都有得買……使鬼去外國咩……老實說,小弟跟團去過不同國家旅遊……最PK就係"台灣"D隨團導遊,何解?小弟先後跟過"東乜遊及星乜旅遊"呢D旅行團去"台灣",两次在"台灣"當地跟D"隨團導遊"……成日狗眼看人低,睇唔起你D窮鬼……話說小弟同家人在2003年及2015年先後两次跟團去"台灣"旅行,呢D死PK當地導遊成日來來去去帶我地去乜乜購物商場又去D乜乜原住民靈芝店……頂!有次,我去到"台北"一間由原住民開嘅乜鬼靈芝店……D吸血鬼(售貨員)係咁說尻我買D靈芝丸…又話"台灣南投乜乜山區⛰⛰⛰野生,頂!都唔知係唔係…我已經唔想買,但有一位"隨團導遊崔波波"係咁迫我買靈芝丸💊💊💊,仲要"崔波波"自己掏腰包俾成九千元新台幣💰💰💰替我買靈芝丸💊💊💊,夾硬要我使多二千多港元💰💰💰(之後要返"香港"於銀行🏦🏦🏦轉帳俾佢,正一死PK),不特止……去到"台北"某間珠寶店,又俾"崔波波"夾埋D吸血鬼(售貨員)屈Q我使成七百多元新台幣💰💰💰買塊爛鬼玉石,又胡說呢塊爛鬼玉石會帶來好運,放屁,你地吸血鬼帶來財運就有,我大出血,爆我廠就有,真係火都嚟,又有一次,去到"台北"維乜餅店(專賣"鳳梨酥")……頂!呢間餅店係有試食,咁我就在店內試食多幾塊食品,頂!我只係買咗三盒"鳳梨酥",就即刻俾"隨團導遊崔波波"針對我,仲要刻意在旅遊車🚐🚐🚐內俾當住D團友面前俾說話我聽,又話尻我成日試食,你未食飯咩……大佬……我去"台灣"純粹去觀光,並非shopping,痴線,我買得少嘢,就要俾"隨團導遊"當眾奚落……處處針對我,反而有D團友在"台灣"刷卡💳💳💳買成萬多元新台幣💰💰💰,D"隨團導遊"臉色唔同晒,又招呼周到,D團友問佢嘢,乜Q答你……相反,我買得少嘢……D"隨團導遊"就對你白眼,冷落你之餘……又問佢乜,佢都當你透明,又成日在團友面前踩低你,講真,我係消費者,來"台灣"係觀光,並非是"隨團導遊"之生財工具……D"隨團導遊"無乜佣金💰💰💰抽就揾我出氣…佢做"導遊"揾唔食,轉行囉……踩尻我把屁咩……我同你有仇咩……殺Q咗你全家咩………所以,下次去"台灣",真係唔好跟團去,自由行仲好,因為,D旅行團去親"台灣",只有shopping,一尻樣,所以在"台灣"D"導遊",個個都係吸血鬼,劏到你一頸血,又無恥又PK…仲要把口串到碼頭咕喱,格衰到無人有…自由行起碼,自己可以話晒事,什麼行程,揾什麼"導遊",自己主導,唔使受人氣……😠😠😠

沒有留言:

發佈留言