2017年10月10日星期二

老闆叫人加班,根本就是剝奪員工之私人時間

在職場上,老闆真係有D心理變態,自己同囡囡去梳乎,搭飛機✈✈✈周遊列國就乜都得,連D上司心理也變態過人,在公司,有時文件根本不是很緊急要交俾老闆,但你做文員,手頭上工作一早做完,無奈個上司硬要你務必在早上九時前,留在公司處理完,直接交到上司枱面,你仲唔死……又或者,在公司,明明你一早處理好晒D文件,又打通告又做合約,但上司卻在此時扮晒專家咁,刻意在你份文件上係度雞蛋裡挑骨頭,又屌你乜又屌你物……之後又硬要你重新再做過D文件,你話死唔死……另外,在公司,你明明做完晒D嘢,準備收工,約埋D朋友諗住落酒吧去happy hour,怎料,個上司竟然當你係阿四,吩咐你替佢落樓下7仔或商店買乜買物,連避孕套都買埋俾佢,仲要你留低替佢去銀行入數,要你計埋D又繁複又無關痛癢之會計帳目,又要你幫手去洗廁所,清潔辦公房間,又幫手在辦公房內又換光管又洗冷氣又通埋渠…你話死唔死………但奇怪在,D上司揾尻你笨柒之餘,個老闆又盲Q咗,你要額外做咁多嘢,老闆竟然一毫子加班費💰💰💰唔Q加俾你……但無奈,"香港"D勞工果然是奴工,俾老闆係咁榨乾你,也唔識得去反抗,真係無D吉屎,成日抱住一種逆來順受之心態,對住自己公司老闆及上司做一個"順德人",有鬼用咩……據我話,公司老闆及上司叫你O.T,你可以講,老闆……你有家人,我有家人,你有自己生活空間,我也有自己生活空間,享受人生並非你做老闆上司專利,我地D小員工也有工餘享受人生之專利,我並非是畜生或機械人,不是二十四小時不眠不休咁任由你做老闆主宰操控,我要主宰自己人生,我不是老闆之奴隸,你做老闆咁鍾意叫人O.T,你做老闆自己OQT飽佢,之後,全公司集體辭職,罷工,再唔係按章工作,做夠八小時,立刻離開公司,唔通公司老闆因為有員工集體罷工辭職……即時將公司執笠咁Q死蠢咩…頂!老闆要登報請人,D報館或勞工處唔Q俾老闆刊登招聘廣告…有鬼人嚟做咩………再者………老闆都要養妻活兒,也要生活,難道要食屎💩💩💩咩,所以,"香港特區政府"必須要就標準工時立法,訂立八小時為法定基本工時,如果要員工O.T,老闆必須同員工協商,並就超時工作之時間安排、工作內容是否緊迫及薪金💰💰💰補償方面達成共識及員工同意,老闆才可以吩咐員工去O.T,並給予平日工資多一倍工時薪金💰💰💰,及給予津貼……頂你,老闆只懂揾人笨柒,但俾員工D人工💰💰💰就慳住慳住,只懂叫員工做阿四,但又無俾員工更多年假(每年頂多有三十天),又無向員工發放額外津貼俾員工出外舒壓,如此卑劣老闆……那有員工會甘心向D惡魔老闆賣命呢……叫D老闆去食屎💩💩💩啦……😠😠😠

沒有留言:

發佈留言