2014年8月4日星期一

应該廢Q咗“禮金”

大佬
依家D人簡直是見錢开眼
妖!
男男女女相親相愛
是不可用錢去衡量咁嘛……
仲有
有時女家D父母真係貪得無厭
当正自己个女是舊千足純金咁
要个男仔必須支付过十万港元及过百万港元俾佢女家父母
才可娶佢地个女入門?
咁佢地去死去食屎啦…
呢D父母咁貪錢
不如叫个女去做性工作者或者搵个有錢佬嫁咗佢就算啦…
痴Q線……
好似我咁
兩袖清風
身無分文
个个做父母咁貪錢
無几百万港元唔使諗結婚
要花几十万港元做对家訂婚费用
又要花几十万港元在酒店擺成几十圍去慰勞班大帝
又要花几百万港元去滿足对家之生活及願望……
唔計自己有無能力去置业及是否能解決生活難題……?
呢D嘢……
对我來說……
实在好頭痛……大佬……你估个个識玩魔術……个个係“李嘉誠”咩?
再者……我寧願同D女交吓心玩吓就算……結婚?別开玩笑吧……呢D有錢佬玩意兒……唔啱我……
我建議……
取消呢D所謂“禮金”
只需要大家食餐飯就算
男女朋友去註册就算……
你有錢送禮都可以……
要俾錢先至可以娶人地个女?
你估当个女係貨咩?

沒有留言:

發佈留言