2014年8月20日星期三

“周永新”係唔係傻咗?

呢个“周永新”
真係用个“屎忽”嚟諗嘢……
佢話要推行“薪俸老年金稅”方案?
仲要叫“僱主及僱员”各供1%至1.5%?
仲要叫“香港特区政府”注資500億港元至2500億港元不等做基金?
痴Q線……
仲要叫打工仔按照自己薪酬多寡去供款?
大佬
佢係唔係傻架……
家陣D打工仔打份牛工
賺得个雞碎咁多……
唔係淨袋……
你地呢班人只係識打劫市民个荷包……
就如好似“澳門立法会議员馮志強”話齋……
佢地不斷鑿爛个蜜蜂巢……
等D成群蜜蜂湧晒出嚟搵食……
妖!
呢班PK……
一味勁搞福利……
明知福利是無底深潭……
無得搞
講真……
我地D打工仔……
月月在份人工抽出5%人工用作供“強積金”已經滿肚火
不过政府幫你儲蓄是好的……
到你六十五岁退休時
有成二三十万港元咬吓都唔知几咁过瘾……
大佬……
依家……
成份人工又要食又要玩又要買衫買鞋買日用品……
有D生埋細路仲要預算一万港元……仲要每月計……
有D又要供樓……有D又要預算一筆錢搞死人嘢……又要預算一筆錢搞結婚……
真係要搞至頭都爆……
呢个“周永新”……唔好去做“港大教授”啦…去做“金融大鱷”啦…成Q日叫人大出血……最慘叫人出錢之後……又無回報利潤……唔好俾我踢爆……擺明叫D打工仔將份人工攞一半出嚟去供養班新移民囉…到時……新移民一家大細全部嚟晒“香港”定居……多多都有……等你地D打工仔搵錢去供養“中國內地新移民一家大細”囉…你破Q晒產都要攞錢養呢班新移民……佢真係“掠水仲勁过索羅斯”……佢唔做“金融大鱷”真係浪费咗佢……唔怪之得“梁振英”咁重用佢……原來佢係幫“政府”搜刮民脂民膏……好嘢……
痴Q線……
人地点Q樣点PK……
关我春事咩?
妖!真係……
一D新意也沒有……
來來去去又係翻炒“前英国駐香港殖民地总督彭定康”方案……
佢咁喜歡“彭定康”
佢就死返“英国”囉…
仲有……
我地D打工仔……
供款為自己退休鋪路……
就無問題……
大佬……
家陣仲要我地D打工仔除自己份人工擺D出嚟……
去供款供養埋人地D老人家?
係唔係痴咗線呀?
使唔使要我地D打工仔夾錢請佢地去旅行買埋樓俾佢地連佢地搭車衣食住行又要我地俾晒錢呀?
係咁……
不如去跳樓自殺仲好过啦…
大佬
發Q咗癫咩?
你估当咗我地係“李嘉誠”咩?你估当咗我地是月入加津貼成十几万港元之“立法会議員”咩?
成Q日咁喜歡係我地个乞兒兜抓飯食……
叫佢地去食屎啦…
有時要睇吓乜Q環境先得架……
仲有……
D人都無腦嘅……
睇吓“香港”係咩環境先講嘢啦…又唔顧吓D打工仔之感受及環境……
真係有入無出……
大佬……
係人都唔想做……
坐係度有錢收……
有边个唔想……
成Q日要学“北歐”
人地D民族有創意之餘又勤奮又自立唔靠政府救濟……
但“中國人”D民族性又貪婪又貪埋晒D小便宜……
成Q日俾D甜頭佢地?
只会令佢地更加自甘墮落又唔想做嘢……
故此……
係“中國”或者“香港”……
不宜俾太多福利予自己国民……
仲有……
D老人家使鬼要我地擔心咩?
有D到六十五岁仲有氣有力……
佢地需要有番D記託……
自自然然出外打工賺錢架啦……
有D係後生時賺咗一大桶金
在六十五岁時都都唔使憂……
而且有D又有几十張股票及有几層樓揸手收租……
使鬼煩咩?
仲要叫政府在每月俾三千港元予老人家?
佢地要用一千港元都使唔到啦…
最後又係要益番俾D仔女全部敗清光……
仲有無仔女个D……
又俾政府全部充公晒啦…
大佬……
好多老人家是“宅婆或者是宅公”
一日到黑唔係在屋企發瘋又在公园同人鬥吓棋啦…
俾佢地三千港元?
仲要免審查?
俾錢D老人家……不如掉進咸水海仲好过……当人白痴咩?
大佬……
与其係咁……
不如叫政府动用千億港元投資搞房屋基建及电力交通运輸……及投資埋医療能源开發日用品事业仲好过啦…
起碼普羅大眾唔使去捱嘢……可以買到便宜的東西……
呢條PK“周永新”為咗幫“泛民”在2015年及2016年“区議会和立法会”選舉造勢……
搶盡“老人選票”……
就要爆Q政府及打工仔廠……?可恥……
仲要僱主再額外幫僱员供款?
真係睬你都傻……
可以咁講……
呢D“泛民友”
搞咁多屎橋……只对自己有利卻要令眾人苦……佢地做“議员”繼續出政府糧……你地D小市民就PK囉…
莫非要令到D“香港人”無啖好食……个个都失业……个个中小企業紛紛倒閉……無晒机遇……
如果……“香港經濟發展迅速……个个有工开有生意做”
咁“泛民”就無生存空間……
“香港”只有服务业……
又無工业農业科技產业去支撐收入來源……
又入不敷出……仲有“泛民”一味勁搞老人福利……什麼福利……(仲有呢D福利受益人一味貪盡各種社會福利,又無付出)……
真係“香港”想唔破產都唔得……
班友真係靠害……

沒有留言:

發佈留言