2014年8月12日星期二

D人真係無嘢搵嘢嚟搞……

老实講……
我覺得今次“香港高等法院”法官就有关“大埔大尾篤龍尾村之石灘”司法覆核之判決是正確的……
講真……
个“法官”真係好英明又唔会同佢地一齊癲……
又或者个“法官”本身和“泛民”無咩关係又唔会同“泛民”同流合污……
最後作出公正而又公平之判決……
个“法官”裁定政府勝訴是明智之舉……
大佬……
我睇資料……
原來在2000年……“香港行政長官董建华”就提出在“龍尾灘”建人工海灘……
講真……
政府所做的出發点是好
唔明D人仲反乜Q嘢……
其实……
政府要執番靚个“龍尾灘”
有咩唔好呀……
又可以成為新的旅遊地標……
一、又可以拓展商机
二、又可以提供就业机会……
三、又可以帶旺該区之經濟……(酒店、食肆、零售和接待)
大佬
就算呢处唔發展……
在這兒之海洋生物不能適应這兒生活環境……
自自然然就会离开
根本唔关這处發唔發展嘅事……
仲有……
我發覺搞“司法覆核”呢班友
並非是真的為環保……
而是為咗名与利……
我早前睇到一單俾人爆出政治捐獻醜聞單嘢……
我先了解到原來呢D所謂“社运”是有一个統一流程……
就係由一个(金主)……傳媒老闆或者商人
定期放水俾各政党及政客
再由各政黨及政客自行分配
並再分發俾其他無业游民自行組織什麼協会或且联盟之類……
总之……
遇上政府提出什麼政策及基建……
呢班友用盡什麼方法(包括用激烈示威抗爭及司法覆核)去推翻及阻撓政府之決定……
以求獲“金主”撥更多款項俾佢地…佢地才有生存空間……
唔怪之得“香港”咁亂啦…
明白……总之……一句講晒……“泛民班友”唔搞到D“香港人”無啖好食……个个都失业……間間中小企要倒閉……仲边度有咁多無业游民幫“泛民”進行“反中亂港”之事情呢?

班友擺明是維護既得利益者及地產商利益……並非是要維護大眾利益及以發展為前提……

沒有留言:

發佈留言