2014年5月15日星期四

痴線……D“港女”仲要“港男”俾晒結婚所有費用?係唔係傻架?

老实講
我几時都話
你要拍拖
識番个女仔
都唔緊要
但係要量力而為
好似
我睇見一段新聞
我就火了
妖!
話說一个80後“港女”
在網上經常埋怨
“男友”是“月光族”
又話埋男友家人都是“月光族”
痴線
点月光法先?
总之
个男友及家人打份工
賺到嘅錢夠自己开支就行
在這个世界
沒有一个數目是真正脱离“月光族”
講真
吓吓要个女友負擔晒所有“結婚开支”
連置业俾首期都由女友出
做男友完全一毫子唔使出
当然不行
咁只能俾人笑爆男友食軟飯
再者
做男友都应該有番D責任
好似
你搵到
就应該拿出一半資金幫補吓
老实講
就算大家行AA制又如何呢?
行AA制是無問題
可以體现共同分擔的成果
令彼此之感情有更深的建構
睇見條港女咁講
妖!
我越睇就越火爆
大佬
呢D“港女”
明知自己个男友
是“窮光蛋”
咁就要識做
“知慳惜儉”
做女友就要懂得為男友分憂生活上種種細節
再者
做得女友又要懂得“运用理財哲学”
痴線
妖!
大佬
如果佢作為女友
見男友家人是“窮光蛋”
咁就要懂得“精打細算”
仲有
现在“香港婚姻條例”
並無規定
一对新人
必須置新居及買新裝
及必須擺酒宴請親朋
再者
呢D“港女”
实在好無理取鬧
大佬
做男人
並唔係老鳳幫你儲錢
因為
男友並非是“人肉銀行”
佢自己打份工
又要应付家庭上生活开支
已經夠煩夠累啦…
大佬
好似呢D“港女”
又要貪無虛榮
仲要大搞結婚儀式
痴線
呢D“港女”
是否有点唔正常呢?
仲有
家陣無人拿著枝槍指住你个頭
一定要搞盛大結婚儀式咁嘛
而且
唔通你唔擺結婚酒
唔搞結婚儀式
政府即刻起訴你
要拉你入去坐花廳咩…
唔係咁嘛!
大佬
無錢
咁就唔好搞囉
我最討厭D“港女”
又要威又要豪
成鬼日要男友滿足呢D“港女”之虛榮心
講真
你估个个都係“李嘉誠”咩?
痴Q線
呢D“港女”既然咁嫌自己个男友是“窮光蛋”
不如
佢走去識番个“富二代”仲好过啦…
到時
佢要飛機大炮乜都可以滿足妳囉…
老实講
唔明D女人
究竟佢地要“麵包”抑或“愛情”呢?
講到好似一盤生意咁
大佬
你知嘛!
一个人
要窮一生精力
都未遇到一个能与你共患難共富貴之女人
佢地有咁嘅緣份
可以遇上喜歡的另一半
理应只“講心而不講金”
遇到什麼生活鎖碎事
好应該男女双方共同承擔
至於
“結婚擺酒”
我一向主張
最好是要簡約
大佬
你既然要和心愛的女人要“共諧連理”
就应該堅決“反对鋪張浪費”
总之
自問你打份人工是不过一万港元
銀行戶口又不过十万港元
咁就一於
实行“三不政策”
一不擺酒
二不搞結婚儀式(如接新娘玩新郎玩節要免)
三不度蜜月
講真
要搞就要在“結婚註冊”当日一次过搞掂晒佢就OK啦…
什麼拜堂……唔使咁鋪張浪費
簡單就算
仲有
頂多求其在食肆擺一圍宴請男女双方家人就OK
都係盛惠一万港元樓下
对於我呢D窮鬼
都俾得起
仲有
D什麼金器銀器及其他雜用物品也不用買這麼多……
而且“禮金”应予取消收取
並且連“过大禮”要取消
使鬼搞咁多嘢咩…
咁難得可以在一起
無謂為呢D鎖碎事鬧交
好过我呢D連拖都無得拍
只有幻想
只有我孤獨咁走我的人生道路
我仲痛苦啦…
再者
有D“港男”住緊公屋
你估佢想架
大佬
个老豆唔爭氣
無留番間“私人樓”俾佢住咁嘛!
你叫佢依家去買樓?
即係叫佢去死啦!
跳樓都唔掂啦!
仲有
呢D“港女”仲要自己男友儲錢?
实在太強人所難囉…
大佬
你估做男人識玩摩術咩?
識变D錢出嚟咩!
痴Q線
做人要“知足常樂”
換轉係我
我睬佢都傻
我都有儲蓄習慣
你估我唔使用咩?
什麼“火風水电交通医療生活費”
自己都要一腳踢……
仲要我在一定時間儲到“几十万港元”?
痴線
你估係“陰司紙”咩?
講真
我呢D注定是“辛苦命”
女人要有心理準備
跟著我就要捱窮
个女人必定要捱
但唔会有所滿足
如果
佢要享受
唔該佢
佢去釣金龜仲好过

沒有留言:

發佈留言