2014年5月16日星期五

真係……“緣份”嘅嘢……要來……唔到你唔信

http://s.nextmedia.com/apple/a.php?i=20140516&sec_id=15335&s=0&a=18721937

真係好嘢
話說在2009年7月
有條“中國內地人”叫“李克寅”
佢真係好好彩
佢本身在“新疆”舖緊电線
又咁啱搭緊火車
或許真係有“維納斯女神”眷顧著佢
仲有个“天使”射咗一枝箭落佢度
另一枝箭又射落那條“日女古川絹代”个度
又咁啱
阿“古川絹代”同佢个朋友在車站上拖緊行李
呢位“李克寅”个陸男
真係上天要注定同呢个“日女”一齊
真係
唔講唔知
佢幫呀“絹代”搬搬吓行李
佢又咁夠薑
自告奮勇咁当“絹代”作嚮導
呀……真係
換轉是第二个?
你咁Q多口水
一腳伸你出大西洋啦…
真係
呢个“絹代”
真係同佢一見面
当正“絹代”嘅男朋友咁
“李克寅”点講……
“絹代”就当咗佢係老公仔咁
千依百順
“絹代”即刻更改行程
跟佢遊山玩水
真感人
大佬
真係好似拍緊“电視劇”咁
老实講
好在呢个“絹代”是無老公
真係
如果“絹代”在“日本”是有老公的話
“李克寅”实無行啦…
佢仲要中个頭埋去
仲唔俾“日本老公”斷正
故此
有時唔到你唔信
換轉是我
假如在街上見到有條女搬緊行李
我当然可以走埋去幫吓手
但唔好諗住去楷佢油
当你同佢搬完行李後
條女都雞咁腳走啦…
仲睬Q你咩……
你食塵啦你……
仲有
好似
我曾經在215X号巴士
也遇到這麼的一件事
就係
我拿著两大袋嘢
咁啱隔離有條女非常之有心
見我圇圇晉晉
呢條女就幫我拿緊一袋嘢
結果呢?
当我攞番个袋嘢
之後都無晒下文啦…
呢條女隨後雞咁腳走
睬都唔睬你啦…
妖!
边有咁好彩呀…
你幫D女搬行李
又幫佢拿東西
妖!
D女当你是“苦力”
你唔好咁Q傻仔
又咁鬼死天真先得架……
你幫D女搬行李
你同D女做埋嚮導兼帶路
妖!
D女就係你老婆或者女友咩?
發夢啦你……
D女当你是老襯咋……
除非
你是富二代啦…
大江南北天下美少女任你揀囉…
你係死窮鬼
條命注定你要“孤獨一世”
D女多是狗眼看人低
見你做“保安”
即刻睇你唔起啦…
自己幻想吓就可以
痴線……
好似
呢个“李克寅”
假如
“絹代”对佢無好感
佢同“絹代”点吹水都無用啦…
分分鐘
佢仲要惹上官非啦…
但实情
“絹代”对佢又“起晒痰”
又吹佢唔脹
“李克寅”又唔怕瘀疲
又俾佢溝掂
妖!
一句講晒
佢好彩啫
再者
呢D情節
只有“电影或者电視劇”先見到
因為
“編劇”可以天馬行空点寫都得
說不定
呢D又係“香港傳媒”之綽頭
真定假我又唔知
又或者是否有人做媒都唔知
妖!
新聞嘅嘢
可以寫到天馬行空
寫到武俠小說咩都得
边有咁“詩情畫意”呀?
又唔見我遇到?
我成日在街上都遇到有D女問路或者搬嘢啦
又唔見D女想同我做朋友
D女都即刻閃人啦…
妖!
“李克寅”在車站幫條“日女古川絹代”搬吓行李
阿“絹代”姐又肯落搭
仲做埋“李克寅”个老婆?
痴線
拍戲咩依家?
我都無可能啦……
大家都係男人
点解天咁唔公平
人地咁易娶得美人歸
而我仲係做緊和尚打緊鐘
真係
無得解……

沒有留言:

發佈留言