2013年11月9日星期六

講开來自中國內地“光棍節”

唔講唔知……
我今天在網上收看“南方卫视”播映嘅“今日最新聞”
話講到……
原來中國內地都好盛行嘅節日……
係咩?
就係於每年11月11日……
在中國內地兴起之“光棍節”
妖!
开玩笑……
我初時……
唔知“光棍”係咩東東?
後來知道……
原來当時在1993年……
話說中國南京大學有四名大學生……
話自己是“名草無主”
於是又搞起論壇点樣告別“单身”
仲要慶祝自己仍是“单身”
痴線……
仲話自己仍是“单身”……
仲未拍拖……咁就叫做“光棍”?
真係令我搞至一頭煙……
最後又令我得啖笑……
何解?
自己单身……至依家仲未結識到“女朋友”
仲話自己是“光棍”
妖!实在對自己仍舊单身身份……
咁樣稱呼自己是“光棍”……
实在太貶義……完全貶低自己……
仲有……
我在網上睇“維基百科”
話中國內地盛行“光棍節”
都有“吉祥物”?
咁神奇?
係咩?
就係……
四條“油炸鬼”
一个“包子”
痴線……
咁又点?
有咗……
係唔係即刻有“美貌与智慧”女人源源不絕咁奉上……
係就唔駒……
講真……
這些所謂“吉祥物”
又唔係“神器”
本身並無任何“法力”
令你“神采飛揚”
“容光煥發”
你頓時变了一舊“大磁鐵”
吸盡“四方城中美女”
妖!
發夢啦你!
不过……
在香港……
“光棍節”唔出名……
但有“214情人節”
講起……“情人節”?
對我來說……
就係名副其實“傷感節”
何解?
呢个214情人節……
是一对情人玩甜蜜……
手拖手拍拖行街睇戲食飯勁晒命日子……
我呢類单身宅男……
睇見都眼火爆……
上天对我真的很不公平……
我睇中之女孩子……
上天就偏偏唔讓我和意中人“撮合”
一係就“結咗婚”
二係就“有拖友”
三係就“玩Q你”
究竟……我前世做錯了些什麼呢?
或許……我可能注定無“女人緣”
我好想識女仔……但佢地当我“臭四”
有時……我曾对某位“舊女同學”痴心一片……
但呢位“舊女同學”就当我“痴咩咗線”
你話係唔係對我好唔公平呢?
我絕不會就咁罷休……
上天要我一世单身……
我就要打破“宿命”

看看……
中國內地在11月11日都有“光棍節”
中國內地各傳媒……
就好似“南方卫視”久唔久都搞吓
相睇節目……
俾机会一眾单身男女可以成功撮合……
就連“南方卫视”播映之“今日最新聞”都有
幫手……
揾些成功单身人士做吓宣傳……
然後……看看有無女同你做配对……
好过癮呢……
不过在香港……
未試过有傳媒搞过相睇節目……
唔止傳媒唔搞……
連政府都唔搞……
莫非……香港特首及政府唔关心青年人之恋爱事咩?
傳媒只識搞政治……又唔給予年青人嘅“精神興奮劑”咩?
何解?
有時……
自己单身一吓……
唔係壞事……
起碼唔使為感情事煩住自己……
就算俾你識到女仔咁又点?
條女一見你又窮又無錢……
又無車又無樓……
鬼和你結婚咩?
拍拖都唔使諗……
实荷包散……
故……
自己要面對現實吧……
因為……
对女人來說……
原來是要“麵包仲多过要愛情”
睇开D啦……
女人就係咁現實……
其實“光棍節”唔一定在11月11日……
日日都是“光棍節”……





沒有留言:

發佈留言