2013年11月7日星期四

講起中國供港食水

嘩!唔講唔知……
我今天睇新聞……
竟然話負責供港食水之“深圳水庫”周边
有好多養豬場……
睇見都好呕心……
大佬呀……
D水是俾香港人飲架……
好在……香港水務署在处理食水時……
我都有信心……
因為水務署可以隔走晒和殺死水中之微生物……
及渣滓……
因香港特區水務署在处理中國內地
供港之食水是符合国际水平……
只不过是唔可以生飲(即係扭开水龍頭放水
就咁飲得)……
講真……香港班記者是否無做功課呢?
以前都有報導过中國內地“東江水”
一向有污染……水質差……
但我長期飲“大陸水”這麼几十年……
一直“相安無事”……
有賴“香港水務署”積極把关……
故中國內地D水質点差都好……
只要香港水務署在处理食水仍
保持“高質素”和“講求高科技效能”
香港市民仍可以飲用“乾淨而又純淨之食水”
講开又講……
人地深圳水庫水源保護區内有两條村莊搞“養豬場”
关你地班“香港記者”差事咩?
人地條村搞豬場……養豬宰豬……
都係為咗生計……
你估唔使食咩?

閒閒地都賺成几十皮……

揾錢仲勁过你香港人……

家陣……
踩親班香港記者條尾呀……
又揾藉口煽動港人反中仇中……
可恥……
你估像香港班政棍咁痴線咩……
為咗“環保”两个字……
就要放棄“經濟發展和国民生計”

咩Q唔搞……
痴線……
中國內地D水夠唔乾淨啦!
又水質差……
又高水污染……
只要政府在食水处理上有
嚴格把关就行吧!
我在中國內地成日飲水……
又唔見我飲到“肚痾”……
D傳媒講嘢真係“廢廢地”……
故……
我希望政府做两件事:
一、香港特區政府可以將買多咗D水,
        唔好倒落大海……应留用作
       “儲備用水”……
        已作“緊急時使用”
二、政府又可以將人嘅“排尿”
        和“排糞”及排放出嚟之
        污水……再經污水處理廠……
        “淨化”和“消毒”过後……

        釋放出來嘅“純水”
        再交由“食水处理廠”处理
        後……俾市民飲用……
再者……香港特區政府可以和中國合作……在北冰洋及南極洲設立“取水点”……
咁就可以解決食水供应問題……
      



沒有留言:

發佈留言