2018年1月23日星期二

"護理長"一句"我累了","執行長"要將她降職減薪?瘋了嗎?

借問聲,那位"醫院🏥🏥🏥執行長"是否有D精神錯亂,又或者無乜點讀過書📚📚📚?"護理長"說了一句"我累了",暗指你做"執行長"給予其工作量太重,超出咗其精神上及體力上之負荷……按理說,有良心之負責人,應該運用酌情權,批予她两個星期有薪年假💰💰💰(可以給予更多),甚至私底下向其給予生活費💰💰💰(可向公司申請"辛勞津貼"),同時由負責人親身上門或派出"臨床心理學家"上門替"護理長"排難解紛…激勵吓佢…並承諾會向"護理長"保證:"其職位變,其工作應當由多位同事去分擔一吓,至於薪資方面💰💰💰會有所調整至合理水平"……咁先係正道😂😂😂
相反地,個"醫院🏥🏥🏥執行長"一聽見那位"醫院🏥🏥🏥在社交apps上說出:"我累了,找別人來管理",按道理,作為"醫院🏥🏥🏥執行長","先了解,後行動",但好多人卻忘記咗咁做,仲要落井下石,佢仲無恥到一見到"醫院🏥🏥🏥護理長"咁講,佢即時燉呢位"醫院🏥🏥🏥"冬菇……又說什麼:"佢話[我累了]",單憑呢句嘢,個"醫院🏥🏥🏥執行長"竟然將"醫院護理長"人工💰💰💰減完薪,仲要調去做非管理層工作?一D關心人家也沒有,反而身為負責人用藉口去奚落下屬,簡直就是侮辱他人之智慧,大佬,好心,呢位"醫院🏥🏥🏥執行長"唔識管理,就應該同老闆講,做番阿四囉,唔好做"主管"嘞,咁簡單道理也懂,笑死人😊😂😂
另一方面,我曾經聽到某D人講,說什麼有同事在公司與其他同事,或者在某些社交apps及網路上評論公司各項政策及員工加薪💰💰💰與否之看法,就會收到由老闆透過律師向員工發出之"律師信",要向法庭告員工誹謗?吓……我聽到得啖笑,然後就嚇我一跳,大佬,那位老闆肯定無讀歷史,但凡君主刻意對國民"堵塞言論"("秦始皇及蔣中正"就是一個反面教材),必定引發暴動,推翻舊君主政權,建立新君主政權,歷史上改朝換代就是咁樣形成,老實說,員工有自己想法及對上司有意見批評,但老闆及上司往往對此加以封殺,要"香花",不要"毒草",久而久之,員工之怨氣因無法宣洩而不斷地加深……D員工慢慢地形成咗"叛逆"意識,又出現咗抑鬱躁狂等精神病患……並產生咗與上司對立而又敵對之情緒……上司單沒有想辦法去化解與下屬間之糾紛,反而仲勾結公司內D擦鞋狗🐕🐕🐕同事去排斥他們,用盡陰謀詭計去迫他們走,達至滅絕異議聲音及殺光忠貞之士……令公司陷入長期惡化鬥爭,庸才當道,奸臣橫行,公司業務因而每況愈下……最後,奉勸一吓,做老闆不是好似黑幫大佬咁,吓吓靠嚇,又成日用把口兇尻人,而是員工有乜想講,不論用任何方式去發表個人言論,作為老闆及上司應該大方咁聆聽員工之意見批評,當中員工所提出之意見批評的確對公司業務及管治有改善空間,老闆應予採納及交由"各部門主管"予以徹底執行新政策,不是整天只有老闆一人說了就算,員工只是一件玩具木偶咁盲目聽命老闆之指示去行事,明白嘛😂😊😂

沒有留言:

發佈留言