2017年12月15日星期五

"香港漁護署"要撤走全港之"郊野公園"垃圾桶唔係問題,最緊要在"郊野公園"增加多D公廁

講真吖,D人真係搞笑,上山⛰⛰⛰郊遊,好似開大食會咁,帶晒成屋🏚🏚🏚食物🍚🍚🍚🍝🍝🍝上山⛰⛰⛰,餓鬼搶屎咁,家陣打仗無得食咩?大佬,行山⛰⛰⛰係郊遊,也是運動,行完山⛰⛰⛰又食九大鬼🍚🍚🍚🍝🍝🍝,隨時變大肥豬🐖🐖🐖,行咗就等於無行……老實說,今次,"香港漁護署"要撤走"全港郊野公園"所有垃圾桶,有好有唔好,唔好地方,D人亂掉垃圾係山邊⛰⛰⛰,你知啦,D人又無乜公德心,加速病毒傳播,遲早"香港"好似"東南亞"咁,D人一上山⛰⛰⛰隨時中招,患咗D熱帶病……有時,又唔可以怪晒一眾行山客,我有時行山⛰⛰⛰時看見,D行山客好少留下D垃圾,唯多數有D流氓霸Q咗"郊野公園"外圍之郊野地段,建屋納🏚🏚🏚,成日又唔處理D垃圾,亂咁四處棄置D垃圾,搞到D郊野變晒做"垃圾山"⛰⛰⛰,查實,"香港漁護署"在"全港郊野公園"撤走所有垃圾桶,對行山客無乜影響,但最希望,"香港漁護署"在"全港郊野公園"增加多D"公用廁所"就最實際,你知啦,我呢D"行山愛好者",有時行行吓山⛰⛰⛰,人有三急,但在山頭野嶺⛰⛰⛰又無廁所,唔通叫我在山邊"淋花"咩……大佬,我在山邊⛰⛰⛰"淋花",雖然,我有同山上⛰⛰⛰D山精妖怪😱😱😱打聲招呼,但我咁在山邊⛰⛰⛰"淋花",分分鐘會得罪咗山上⛰⛰⛰D山精妖怪😱😱😱,隨時惹禍上身,搞到自己一身蟻就唔好啦……另外,政府必須處理吓D在"郊野公園"外圍之郊野地段D流氓霸地建村所棄置D垃圾問題仲好啦,要罰應該罰Q佢地,做埋D白痴嘢有尻用咩…仲有啦,希望"香港漁護署"必須在"全港郊野公園"內或D山頭⛰⛰⛰揾個合適之位置設立一至两個"救護站",起碼D"行山友"在行山⛰⛰⛰途中出咗D咩事,可以有個"救護站"即時救Q到你,再者,反正個政府又大Q把錢💰💰💰,動用吓D公帑💰💰💰去搞吓D廁所及救援設施都唔會使好多錢💰💰💰啫……真係政府應做就唔做,唔應做就做到足…😂😂😂

沒有留言:

發佈留言