2018年8月8日星期三

度埋呢D屎橋那位人兄,正一死白痴

大佬,明知"香港大嶼山"對開那段水域諸島,係"香港人"放假時用作郊遊之旅遊渡假區,看看,我平時在"香港九龍市區",四處石屎森林🏢🏢🏢,人多👫👫👫車多🚗🚗🚗,日日夜夜對Q住,好易搞到變抑鬱,再者,"香港大嶼山對出之水域諸島",乃是城市之中大肺,俾我地呢D窮鬼可以唞下氣,講真,我去郊遊,當然要享受大自然之外,仲要睇靚景影吓相📸📸📸,仲填海起樓?搞到呢區烏煙瘴氣,再無地方靚景俾我地D窮鬼去郊遊,搞到無晒D外國遊客來"香港"旅遊,自斷米路💰💰💰,反映出度埋D屎橋那些飯桶,不食人間煙火,你地大Q把錢💰💰💰,年年一家大細出國遊埠,仲要去幾次,佢地覺得無問題啦,大佬,我地呢D窮鬼無乜娛樂,只係放假時去郊外地方吸吓仙氣及享受吓大自然咁簡單啫……連呢D都要俾你地班PK剝奪埋?去食屎💩💩💩啦……不如叫班"香港麻甩佬"無錢💰💰💰無本事唔好返"中國內地"玩女人娶老婆😨😨😨,仲要引埋一大堆"內地婆娘及仔仔女女"嚟"香港",食盡社會資源,最後又要班納稅人替呢D蘇州屎埋單找數,PK啦……起埋咁多樓🏢🏢🏢又係益晒俾D"內地人"……係度博班"內地新移民"好感,搶晒D"內地新移民"選票,盲都知想點啦……再者,政府有吉屎搞場"土地革命",剷起晒班"新界鄉紳",廢除"丁屋政策",取消土地私有,收晒所有地皮,仲要收購晒大財閥所有地皮,咁就大Q把土地去發展起樓🏢🏢🏢啦,正一死PK😠😠😠
明眼人都知啦,政府填咁鬼多海,製造咁多土地,你估又係益俾D死窮鬼咩!用晒嚟起公屋🏚🏚🏚咩?唔好去發夢啦……屆時又係一片片賣俾D地產佬起D貴價樓🏢🏢🏢去賺錢💰💰💰,最後得益又係班地產佬,內地班暴發戶賺晒D錢💰💰💰,窮人仍然住割房,要瞓街……政府從來不會幫Q你地D死窮鬼,只會幫Q住班地產佬,無他的,因為地產佬納稅💰💰💰最多,係政府最大主顧,政府也特別優先照顧班地產佬啦……D人仲傻吓傻吓咁😂😂😂

沒有留言:

發佈留言