2016年12月8日星期四

笨攬實,原來我去“香港新界屯門區”呢個山並非是“菠蘿山”,而是“青山操炮區”,今次俾人昆Q咗







妖!我上網睇資料,又在D介紹“香港”D旅遊書📚📚📚上,也標明在“香港新界屯門良景邨”後面沿“舊軍車路”直上去到大峽谷就是“菠蘿山”🗻🗻🗻,我剛剛同D網友聊天之後發現,原來有位網友指出我行呢段“良景邨”後山“舊軍車路”不是上“菠蘿山”🗻🗻🗻,而是“青山操炮區”,今次又俾D旅遊書📚📚📚呃Q咗,真正之“菠蘿山”位置就是在“良景邨與山景邨之間小山丘”,不過,有網友指出,呢個“菠蘿山”🗻🗻🗻又真係無乜嘢睇,只有一D“水務署公用水利設施”,將錯就錯,話時話,我行呢個“青山操炮區”真係好睇過“菠蘿山”🗻🗻🗻,起碼有D地質景觀俾你睇吓😬😬😬

沒有留言:

發佈留言