2016年12月20日星期二

“南生圍”應改作“綜合旅遊渡假區”

妖!一句講晒,來來去去個“香港特區政府”做事不夠果斷,又優柔寡斷,一味只懂向“地產商及新界鄉紳”跪低,“內硬外軟”,做乜都死,據我話,“香港特區政府”有種嘅,就應該索性收Q咗“南生圍”呢幅地皮,直接咁將“南生圍”改作為“旅遊渡假區”,投資過十億港元💰💰💰公帑在“南生圍”大搞乜Q“射擊訓練場、箭術營、賽馬賽車訓練營”,搞埋“渡假營”🏠🏠🏠,執靚個“南生圍”佢,政府收番少少“入場費”💰💰💰,立即吸引四面八方遊客來“南生圍”觀光,也值回票價,我早些陣子,去到“南生圍”,到處雜草叢生,亂七八糟,好似打完仗咁,大佬,咁又霉D,講真,我地D小市民,在市區生活,早已壓力爆煲,咁難得有“南生圍”咁Q靚個環境,可以俾我去透透氣,舒緩吓D壓力,如果,政府任由D“地產商”在“新界”起Q晒D樓🏠🏠🏠,真係搞到我地D小市民有氣無擲抖,怒火不滅,好易谷爆,隨時隨地令個社會製造出百個千個“計時炸彈”💣💣💣,“香港”真係好Q危險,請政府三思而後行😠😠😠

沒有留言:

發佈留言