2016年12月9日星期五

“喬老爺”好鬼搞笑

老實說,我對“中國”係無乜興趣,但我唯一感興趣,就是“中國海南島”,因我早前去過“中國海南島”,妖!真係唔係返Q咗“中國內地”咁,好似去Q咗“泰國”咁,去“三亞”好似去Q咗“芭提雅”咁,又有“東南亞feel”,實在殺Q死人,我再有⌚⌚⌚又有💰💰💰,我一定會上網收集吓D情報,再約埋三五知己去“中國海南島”作自由行,去我想去之地方,有山有水,真係好Q吸引,我睇旅遊書介紹,話在“中國海南島”有一種“魚”🐟🐟🐟要食雙腳💅💅💅D死皮,好過去“骨場”按摩,另外,我想去“火山🗻🗻🗻地質公園”行吓,起碼可以睇吓個“火山口”,又或者,我好想去睇吓“海口古城區”,真係睇片介紹,入到呢個“古城區”就好似去Q咗“馬來西亞”咁,真係唔使搭飛機✈✈✈飛去“馬來西亞”在這兒就可以感受到“馬來feel”,不過,大前提先有💰💰💰,再而有👭👭👬👬👫👫陪我去,希望夢想可達到🙏🙏🙏
另外,我睇番呢段旅遊片,儘管是幾年前D舊片,呀“喬老爺”在NG片段中,佢講D唔咸唔淡D廣東話,總令人發笑,過足癮😆😆😆,同“東洋全”聊天上來,“東洋全”頓時化成“憨豆先生”咁模樣,一舉一動,講嘢又幽默風趣,時時刻刻令人開心了一整天,“東洋全”唔知有心定故意,“膠州灣”說成“鳩州灣”,人地唔知就誤以為係度暗串“男人D生殖器官”,唔明“喬老爺”一講到“州”字,“東洋全”有乜咁好笑😆😆😆,最後一幕,“喬老爺”與“東洋全”在一間餐廳用膳🍝🍝🍜🍜🍗🍗🍚🍚,“喬老爺”竟然同“東洋全”講咗D有味笑話,就是講咗一句:“借你個鮑魚食吓”,人地唔知就誤以為“喬老爺”係度玩緊“同性戀”,同“東洋全”搞基咁,令人作嘔,好在現實中“喬老爺與東洋全”是老友,並非是“基友”,我睬……“喬老爺”只係講吓笑,千其唔好當真😠😠😠
不過,我對“中國山東省青島市”又係無乜興趣,有一大群“外國建築”🏠🏠🏠有Q用咩?一D“歐洲feel”都無,得Q個殼,有名無實,只有“軀殼但無靈魂”,同一個普通之“中國城市”無乜分別,去嚟真係浪費⌚⌚⌚及💰💰💰,查實,在“香港”D西方殖民地味道仲濃厚過“青島”,另外,我睇番D網上資料,“濟南市”在1928年,當所謂“中國國民黨北伐軍”途經“濟南”時,竟俾“日軍”以“中國軍隊”襲擊當地D“日僑”為藉口,大肆屠殺“中國軍民”,連“中國國民政府”派去D“國民黨和談代表”(好似係“蔡公時”)去到“濟南”也俾“日軍”殺害,但“蔣中正”竟然對“日本”妥協,出賣國家主權,竟然割“濟南”俾“日本”,以換取和平,無他的,“中國國民黨”係由“共濟會及洪門”支持下建立,“蔣中正”又同“日本共濟會”及黑幫著埋同一條褲👖👖👖,唔怪之得“蔣中正”次次咁讓“日本”啦,D“中國人反日”,“蔣中正”又出兵鎮壓,“日本皇軍”侵佔“中國邊度”,“蔣中正”大開中門,任由“日本”搶劫“中國財富”💰💰💰,真係有咗“日本狗孫中山”之傳承,喜歡寄人籬下,受盡屈辱,甘願國人俾“日本”奴役,弄至“中華民族”永無翻身之地,如果唔係有咗“中共”在“毛澤東”帶領下於1949年建立“中華人民共和國”?“中國”老早就俾“美國及日本”瓜分,“中國”無現在咁風光,可以屹立“世界民族之林”,仍舊是“軍閥割據及盜賊四起”,又是“黑幫地主橫行霸道”之年代,不過,去“濟南”,真係要去吓“蔡公時”當年俾“日軍”殺害之公館,值得國人去反思……😬😬😬



沒有留言:

發佈留言