2016年10月10日星期一

我唔相信“人類”會有“瞬間轉移及消失”之現象,只有自己之“靈魂”或意識會去咗另外一個空間

講嘢咩!我聽D專家講(我都有試過),當你在床上熟睡之際,自己個意識或靈魂會有機會去咗另一個空間同D“另類朋友”相聚,也不足為奇……妖!但現實上,一個人係無可能在街上行行吓會“自動消失”或走入另外一個“另類空間”,如果咁勁抽,呢個世界使Q要“汽車🚗🚗🚗、飛機✈✈✈及輪船🚢🚢🚢”去代步咩!我想去“歐洲”,求其用手一揮,就可以去到“歐洲”咩…唔使拿“護照”啦,妖!玩魔術呀,家陣,一睇到知,全是合成片,後期製作,D人同現實環境完全不配合,有腦都唔會相信啦😠😠😠
老實說,如果呢個世界真的有乜Q“瞬間轉移”現象?我都想“瞬間消失在一個充滿仇恨及罪惡之世界”,走到一個“快樂幸福而無任何煩惱之世界”,但現實世界是不存在,因為上天今世要你降生為人,就是要你在今世不斷地學習及修行,去化解上一世之罪孽,正所謂“人生而有罪”,所以“人”在世上是痛苦嘅,全因“上帝”要你“贖罪”,知嗎😆😆😆

沒有留言:

發佈留言